به گزارش تماس نیوز،در اوایل این هفته ، فیس بوک گزارش داد که در بهبوهه شیوع COVID-19 در سراسر جهان و افزایش قرنطینه های خانگی ، شاهد افزایش سطح تقاضا برای خدمات خود بوده است. فعالیت پیام رسانی در کل مسنجر و واتس اپ ۵۰٪ و استفاده از فیلم زنده در مسنجر ۷۰٪ افزایش یافته است.
یکی دیگر از جاهایی که در آن فیس بوک افزایش چشمگیری داشته است ، فیس بوک لایو است. به گفته رئیس برنامه اصلی فیس بوک ، فیدجی سیمو ، تعداد افرادی که در آمریکا در حال تماشای پخش مستقیم از طریق Facebook Live هستند ، از ماه ژانویه ۵۰ درصد رشد است.
البته این افزایش معقول است – چرا که تعداد بیشتری از مردم در خانه های خود حصر شده اند و هیچگونه ارتباط اجتماعی ندارند ، بنابراین آنها به سمت نزدیکترین ارتباط مجازی ، یعنی تماشای فیلم زنده و پیام رسانی کشیده می شوند . اکنون که مردم به دنبال فیس بوک لایو هستند ، فیس بوک از این فرصت استفاده کرده تا می تواند ابزارهای دیگری را هم برای کاربران معمولی و هم برای پخش کنندگان حرفه ای به این گزینه اضافه کند تا بتواند به تقاضای رو به رشد آن پاسخ داده و با ایجاد ابزار جدید برای ارتباط با مخاطب آن را مفیدتر کند. فیس بوک می گوید گزینه های گرافیکی جدید آن “در اواخر امسال” در دسترس همه قرار خواهد گرفت.