اضافه‌شدن تصاویر هوش مصنوعی به فید اینستاگرام با Imagined for You

متا در رویداد Connect 2024 اعلام کرد که قصد دارد ویژگی Imagined for You را در فیسبوک و اینستاگرام آزمایش کند. به‌گزارش تک‌ناک، ویژگی Imagined for You متا تصاویر تولیدشده با هوش مصنوعی را مستقیماً در فیدهای فیسبوک و اینستاگرام اضافه می‌کند. ویژگی جدید Imagined for You به‌گونه‌ای طراحی شده است که بتواند محتوا را […] نوشته اضافه‌شدن تصاویر هوش مصنوعی به فید اینستاگرام با Imagined for You اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۵ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  1
اضافه‌شدن تصاویر هوش مصنوعی به فید اینستاگرام با Imagined for You

متا در رویداد Connect 2024 اعلام کرد که قصد دارد ویژگی Imagined for You را در فیسبوک و اینستاگرام آزمایش کند.

به‌گزارش تک‌ناک، ویژگی Imagined for You متا تصاویر تولیدشده با هوش مصنوعی را مستقیماً در فیدهای فیسبوک و اینستاگرام اضافه می‌کند. ویژگی جدید Imagined for You به‌گونه‌ای طراحی شده است که بتواند محتوا را براساس علایق شما یا ترندهای جاری تولید کند. مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، افزودن تصاویر تولید‌شده با هوش مصنوعی به فیدهای فیسبوک و اینستاگرام را گام منطقی بعدی برای این پلتفرم‌ها دانست.

اImagined for You؛ اشتراک‌گذاری و تولید تصاویر در لحظه

ورج می‌نویسد هنگامی‌که کاربران به تصویری با عنوان Imagined for You در فید خود برخورد کنند، دو گزینه‌ی اصلی برای آن‌ها نمایش داده خواهد شد: اشتراک‌گذاری تصویر یا تولید تصویر جدید در لحظه. این ویژگی می‌تواند به کاربران اجازه دهد تا تصاویری از خودشان در نقش‌های خیالی، مانند شخصیت‌های بازی‌های ویدئویی یا فضانوردانی در حال کاوش فضا ایجاد کنند. درواقع، متا با استفاده از هوش مصنوعی عکس‌های کاربران را به سناریوهای ساختگی تبدیل می‌کند که این قابلیت می‌تواند تجربه‌ی جالبی برای برخی افراد باشد.

در نمونه‌هایی که به‌نمایش گذاشته شده است، تصاویری از قلمروی افسون‌شده به‌چشم می‌خورد. البته این احتمال نیز وجود دارد که کاربران با تصاویری مواجه شوند که چهره‌ی آن‌ها را در محیط‌های مجازی مختلف نشان می‌دهد. این امر می‌تواند برای برخی کاربران کمی نگران‌کننده باشد.

آزمایش اولیه و مشخص‌نبودن زمان عرضه

در‌حال‌حاضر، متا اعلام کرده است که این ویژگی هنوز در مرحله‌ی آزمایش قرار دارد. هنوز مشخص نیست که چه زمانی یا چقدر گسترده عرضه خواهد شد. بااین‌حال، اضافه‌کردن تصاویر تولیدشده با هوش مصنوعی به فیدهای کاربران ممکن است فاصله‌ی این پلتفرم‌ها را از فضای اولیه‌ای بیشتر کند که برای پیگیری دوستان و خانواده طراحی شده بودند.

اگرچه این ویژگی هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد، سؤالاتی درباره‌ی حریم خصوصی و استفاده از داده‌های کاربران نیز مطرح شده است. متا اعلام کرده است که کاربران می‌توانند تصاویر تولید‌شده با هوش مصنوعی را از فید خود حذف کنند. بااین‌حال، هنوز مشخص نیست که برای فعال‌سازی این ویژگی نیاز به قبول مجوزهای جدید است یا خیر.

این موضوع از آن نظر اهمیت دارد که هفته‌ی گذشته، 404 Media گزارش داد که استفاده از ویژگی سلفی هوش مصنوعی در اسنپ‌چت (Snapchat) به این شرکت اجازه می‌دهد تا چهره‌ی ‌کاربران را در تبلیغاتی استفاده کند که تنها خود آن‌ها می‌بینند. به‌نظر می‌رسد فیسبوک و اینستاگرام نیز رویکرد مشابهی را در پیش گرفته‌اند؛ اما اشتراک‌گذاری این تصاویر همچنان اختیاری باقی مانده است.

نوشته اضافه‌شدن تصاویر هوش مصنوعی به فید اینستاگرام با Imagined for You اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow