اخبار فناوری، اخبارتکنولوژی، اخبار علمی و پزشکی، شبکه های اجتماعی، کسب و کار و استارتاپ ها

اینستاگرام ویژگی جدید تماشا را برای کمک به کاربران در ارتباط COVID-19 Lockdoans راه اندازی کرد

0

بدنبال قرنطینه جوامع بشری ، و تعامل منظم اجتماعی از دست رفته ، اینستاگرام ویژگی جدیدی را اضافه می کند که هدف آن کمک به کاربران است تا از طریق چت تصویری به شما متصل شوند ، با این امکان در حالی که هنوز از طریق پیوند ویدیویی متصل هستید ، از طریق فید اینستاگرام خود پیمایش کنید.

همانطور که در اینجا مشاهده می کنید ، ویژگی جدید “Co-Watching” اینستاگرام کاربران را قادر می سازد از طریق اینستاگرام جستجو کنند و محتوا را با این گروه به اشتراک بگذارند و مشارکت در گفتگو را در محتوای اینستاگرام انجام دهند.

 

“برای کمک به مردم در ارتباط ماندن در خانه ، ما اشتراک گذاری رسانه را راه اندازی کردیم ، ویژگی جدیدی که به شما امکان می دهد پست های اینستاگرام را به همراه دوستان خود در چت تصویری مشاهده کنید. می توانید با ضربه زدن روی نماد گپ ویدیویی در صندوق ورودی ،چت تصویری را شروع کنید. سپس با ضربه زدن روی نماد عکس در گوشه پایین سمت چپ در یک گپ ویدیویی در حال مشاهده ، عکسها / فیلمهای ذخیره شده ، پسندیده و پیشنهادی را مشاهده کنید. ”
بنابراین شما لزوماً نمی توانید از طریق فید معمولی خود پیمایش کنید ، اما می توانید به عنوان مثال لیستی از محتوا ایجاد کنید تا در چت خود بحث کنید.

اینستاگرام

اینستاگرام در واقع مدتی است که ویژگی تماشای خود را توسعه می دهد – در آوریل سال گذشته ، جین مانچون وون ، کارشناس مهندسی معکوس ، این ویژگی را در آزمایشات مشاهده کرد.
به نظر می رسد که اینستاگرام در پاسخ به قرنطینه ، توسعه این ابزار را تحت فشار قرار داده است ، با نسخه نهایی منتشر شده ، که امکان دارد تا شش بیننده همزمان را به هم بپیوندد ، این ویژگی همچنین شبیه برنامه گروهی به اشتراک گذاری ویدیو / صفحه نمایش Squad است که در سال گذشته شاهد افزایش محبوبیت بود.

و می توانید تصور کنید که این امر محبوب خواهد بود – به عنوان مثال ، من اغلب از طریق محتوای Reddit و لایک هایی که فکر می کنم همسرم از آن قدردانی می کند ، حرکت می کنم. بعداً روز بعد تلفن خود را به او تحویل می دهم و به او می خواهم آنچه را که پیدا کردم ببیند. من تصور می کنم بسیاری از افراد مشابه انجام می دهند ، و تماشای همزمان اساساً این امر را در برنامه و در زمان واقعی تسهیل می کند. این نوع مانند فرآیندهای DJ با محتوای رسانه های اجتماعی است ، جایی که می توانید بهترین چیزهایی را که برای مخاطبان گسترده تر دیده اید به نمایش بگذارید.

علاوه بر این ، اینستاگرام همچنین ایجاد راه انداز مالی خود را برای فعالیت های غیرانتفاعی و خیریه خود را برای کمک به مشکلات پیرامون COVID-19 راحت کرده است.

پیام بگذارید