به گزارش تماس نیوز ،Sprout Social ،این هفته جدیدترین نظریه خود در باره بهترین زمان ارسال پست در شبکه های اجتماعی را منتشر کرده است که در آن زمانهای بهینه روز برای ارسال به شبکه های مهم اجتماعی را به منظور حداکثر رساندن تعامل برجسته می کند.
این گزارش مبتنی بر داده های جمع آوری شده از پایگاه بالای ۲۰۰۰۰ مشتری Sprout است ، و مجموعه ای از داده های قابل توجه ،کلید زمان ارسال پست را نمایان می کند. البته ، زمان مطلوب ارسال پست ها، به مخاطب شما بستگی دارد ، بنابراین نشانگرها و نمودارهای زیر قطعی نیستند. اما آنها می توانند به عنوان یک نقطه شروع خوب برای کسانی که به دنبال ترسیم یک استراتژی مؤثرتر یا تغییری ارزشمند در رویکرد هستند بهبود ببخشد.
Sprout بینش های خاص و گزارش های مفصل تر رابه طور خلاصه در اختیار همه قرار داده است ، اما در این پست قصد داریم به برخی از نکات برجسته نگاهی بیندازیم تا به ارائه زمینه ای در مورد آخرین اطلاعات بپردازیم.
شایان ذکر است ، کلیه چهارچوب زمانی ذکر شده در منطقه مرکزی (CST) ثبت شده است.
اول از همه ، در فیس بوک – Sprout می گوید ، به طور کلی ، بهترین زمان برای ارسال به فیس بوک برای مشارکت مطلوب کاربران ، چهارشنبه بین ساعت ۱۱ صبح و ۱۲ شب است.
همانطور که در نمودار مشاهده می کنید ، چهارشنبه در کل بهترین عملکرد روز و هفته را نشان می دهد، در حالی که یکشنبه بدترین برای تعامل با فیس بوک است.
در اینستاگرام ، چهارشنبه نیز به همراه جمعه ساعت ۱۰ صبح برنده این مسابقه ااست.
بدترین روز در اینستاگرام؟ یکشنبه ، همانند فیس بوک. شاید به این دلیل باشد که افراد به احتمال زیاد یکشنبه ها در خانه حضور دارند و یا درگیر فعالیت های تفریحی می شوند و به همین دلیل کمتر از وقت خود را صرف شبکه های اجتماعی می کنند.
در توییتر ، چهارشنبه و جمعه نیز در صدر قرار دارند.
اما همانطور که مشاهده می کنید ، شنبه به طور کلی ، توییتر بدترین زمان ممکن را نشان می دهد، و یکشنبه ، که به نظر می رسد یک واریانس جالب را نشان می دهد.
بیش از لینکدین ، داده های اسپوت حاکی از چهارشنبه ها از ساعت ۸-۱۰ صبح ، پنج شنبه ها ساعت ۹ صبح و ۱ تا ۲ بعد از ظهر و جمعه ها ساعت ۹ بامداد جذاب ترین زمان برای کاربران آن هستند.
بهترین روزهای LinkedIn چهارشنبه و پنجشنبه است و بدترین آن یکشنبه است و روند گسترده تری را پشت سر می گذارید – هر چند دوشنبه ها نیز در LinkedIn ضعیفتر به نظر می رسند.
همانطور که اشاره شد ، اطلاعات کامل ازجمله بینش های خاص صنعت برای کمک به شما در ترسیم برنامه کارآمدتر و جذاب ارسال پست اجتماعی، در گزارش Sprout وجود دارد .
باز هم ، اینآمار قطعی نیستند راهنمایی اینجا به عنوان نشانگر استراتژی خود Sprout است و ممکن است تفکر شما را به سمت فرصت های جدید باز کند. اما برای تعیین شیوه های مطلوب ارسال برای مخاطبان ، شما باید داده های خود را تست و تحلیل کنید.