اخبار فناوری، اخبارتکنولوژی، اخبار علمی و پزشکی، شبکه های اجتماعی، کسب و کار و استارتاپ ها

سرویس مرکز تلفن مجازی برای پاسخگویی به تماس‌های تلفنی به‌صورت دورکار

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با ارائه سرویس مرکز تلفن مجازی، این امکان را برای پرسنل شرکت‌ها فراهم کرده است که به صورت دورکاری تماس‌های تلفنی سازمان خود را پاسخگو باشند.

0 17

به گزارش تماس نیوز و به نقل از ایسنا، محمد حق‌بین، مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان این ‌که این شرکت در سه دپارتمان ویپ و شبکه نرم‌افزار و پردازش تصویر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از سال ۹۱ فعالیت می‌کند، گفت: یکی از محصولات این شرکت یک مرکز تلفن مجازی است که امکانات لازم یک کسب و کار را برای راه‌اندازی یک مرکز تلفن مرکزی فراهم می‌کند.

وی در ادامه توضیح داد: مرکز تلفن مجازی ما این امکانات را بدون نیاز به خرید تجهیزات و محل نگهداری تأمین می‌کند و این امکان فراهم می‌شود پرسنل شرکت‌ها به صورت دور کاری تماس‌های تلفنی سازمان خود را پاسخگو باشند.

مدیر عامل این شرکت افزود: مرکز تلفن مجازی ما با پشتوانه بیش از ۱۰ سال تجربه فنی و رونمایی پس از ۳ سال توانسته است در این حوزه به عنوان اصلی‌ترین مراجع ارائه‌دهنده این سرویس نقش‌آفرینی کند، اما متأسفانه نبود قوانین لازم و عدم آشنایی صاحبان کسب و کار با این قبیل فناوری‌ها از مهم‌ترین مشکلات این کسب و کار است.

حق‌بین، تحریم‌ها را فرصتی دانست که در آن زمان سرویس‌دهنده‌های بزرگ جهانی در حوزه خدمات ابری تلفن امکان سرویس‌دهی نداشته باشند، در ادامه خاطرنشان کرد: این موضوع جدای از امکان تولید گروه‌های ارائه‌دهنده سرویس‌های مرکز تلفن ابری از خروج داده‌های ارتباطی کسب و کار به خارج از کشور هم جلوگیری کرد.

وی درباره محدویت‌های کرونایی هم گفت: محدودیت‌های کرونا و ماهیت ابری این سرویس برای کسب و کارها این امکان را به وجود آورد که پاسخ‌دهندگان از هر کجا و هر تلفنی بتوانند پاسخگوی تماس‌های تلفنی سازمان خود باشند.

مدیر عامل این شرکت ادامه داد: مرکز تلفن مجازی می‌تواند به عنوان پلتفرمی برای پاسخگویی به مشتریان تمام کسب و کارها و استارت‌آپ‌ها به صورت تلفنی باشد.

حق‌بین یادآور شد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می‌تواند تسهیلات لازم برای استفاده از این سرویس جهت پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد شتابدهندگان و … به بهبود فضای کسب و کار کشور کمک شایان توجهی را بکند.

وی خاطرنشان کرد: وزارت ارتباطات هم می‌تواند با حمایت جهت پایداری ارائه این سرویس و ایجاد شرایط قانونی در ماندگاری ارائه سرویس‌های این‌چنینی کمک ویژه‌ای داشته باشد.

مدیر عامل این شرکت با بیان این که ما با سرویس مرکز تلفن مجازی و سامانه مدیریت و تجمیع اطلاعات ترافیکی در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه‌های نوآورانه (تلکام ۹۹) در غرفه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران حضور یافتیم، تصریح کرد: مهم‌ترین حمایت از کسب و کارها توسط تیم‌های مجری آن کسب و کار صورت می‌گیرد، تلاش‌های بی‌وقفه تیم ما هم توانسته است بسیاری از کاستی‌های این حوزه را برطرف کند.

لینک کوتاه : https://bittly.ir/JsNrj
منبع ایسنا
پیام بگذارید