شیائومی در حال کار روی دو گوشی تاشو با طراحی جدید است

شیائومی با برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی دو گوشی هوشمند تاشو جدید در سال‌های ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶، قصد دارد جایگاه خود را در این بازار رقابتی مستحکم‌تر کند. به‌گزارش تک‌ناک، اخیراً گزارشی منتشر شده است که از احتمال ساخت گوشی هوشمند تاشو شیائومی با طراحی جدید حکایت می‌کند. این طراحی جدید با ثبت اختراع شیائومی همراه بود. […] نوشته شیائومی در حال کار روی دو گوشی تاشو با طراحی جدید است اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۵ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  2
شیائومی در حال کار روی دو گوشی تاشو با طراحی جدید است

شیائومی با برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی دو گوشی هوشمند تاشو جدید در سال‌های ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶، قصد دارد جایگاه خود را در این بازار رقابتی مستحکم‌تر کند.

به‌گزارش تک‌ناک، اخیراً گزارشی منتشر شده است که از احتمال ساخت گوشی هوشمند تاشو شیائومی با طراحی جدید حکایت می‌کند. این طراحی جدید با ثبت اختراع شیائومی همراه بود. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که شیائومی نه‌تنها یک گوشی هوشمند تاشو، بلکه دو گوشی هوشمند تاشو در دست تولید دارد.

گوشی هوشمند تاشو دوم در گواهی IMEI مشاهده شده است. انتظار می‌رود این گوشی خاص در سال ۲۰۲۶ معرفی شود. گوشی قبلی ممکن است بر‌اساس شایعات کمی زودتر، یعنی در سال ۲۰۲۵، معرفی شود.

شیائومی با برنامه‌ریزی برای عرضه دو گوشی هوشمند تاشو جدید در سال‌های ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶، قصد دارد جایگاه خود را در این بازار رقابتی مستحکم‌تر کند.

اندرویدهدلاینز می‌نویسد که گوشی جدید شماره‌مدل منحصربه‌فرد 26013VP46C دارد که وب‌سایت تخصصی Smartprix آن را کشف کرده است. کارشناسان این وب‌سایت بر‌اساس روال نام‌گذاری محصولات شیائومی، قسمت ۲۶۰۱ را به‌عنوان نشانه‌ای از عرضه‌ی این گوشی در ژانویه‌ی ۲۰۲۶ تفسیر می‌کنند. همچنین، حرف «C» در انتهای شماره‌مدل معمولاً نشان‌دهنده‌ی نسخه‌ی مخصوص بازار چین است.

یکی از ویژگی‌های جالب‌ این گوشی تاشو جدید، احتمال حذف کامل دکمه‌های فیزیکی است. بااین‌حال، هنوز باید منتظر تأیید رسمی این خبر باشیم. هواوی با معرفی Mate XT، مرزهای نوآوری در دنیای گوشی‌های هوشمند را جابه‌جا کرد. این اولین گوشی تاشو جهان است که با طراحی منحصربه‌فرد خود، تجربه‌ای کاملاً جدید از استفاده از گوشی هوشمند را ارائه می‌دهد. این دستگاه در ابتدا در چین عرضه شد و قرار است در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۵ به بازارهای جهانی نیز راه پیدا کند.

نوشته شیائومی در حال کار روی دو گوشی تاشو با طراحی جدید است اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow