قابلیت ذخیره اطلاعات به عینک‌های ری‌بن آمد

عینک‌های ری‌بن متا با قابلیت جدید خود اکنون می‌توانند اطلاعات مختلفی از جمله قرار ملاقات‌ها، یادداشت‌ها، یا هر اطلاعات دیگری را ذخیره و در مواقع نیاز به کاربر یادآوری کنند. به گزارش تک‌ناک، عینک‌های هوشمند ری‌بن متا، تاکنون یکی از پیشروترین نمونه‌های سخت‌افزار مبتنی بر هوش مصنوعی بوده‌اند و اکنون شرکت متا با معرفی مجموعه‌ای […] نوشته قابلیت ذخیره اطلاعات به عینک‌های ری‌بن آمد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۵ مهر , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  2
قابلیت ذخیره اطلاعات به عینک‌های ری‌بن آمد

عینک‌های ری‌بن متا با قابلیت جدید خود اکنون می‌توانند اطلاعات مختلفی از جمله قرار ملاقات‌ها، یادداشت‌ها، یا هر اطلاعات دیگری را ذخیره و در مواقع نیاز به کاربر یادآوری کنند.

به گزارش تک‌ناک، عینک‌های هوشمند ری‌بن متا، تاکنون یکی از پیشروترین نمونه‌های سخت‌افزار مبتنی بر هوش مصنوعی بوده‌اند و اکنون شرکت متا با معرفی مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و طراحی جدید شفاف برای این عینک‌ها، گام دیگری در راستای هوشمندتر کردن آنها برداشته است.

ورج می‌نویسد که در کنفرانس Connect، متا ویژگی‌های جدیدی مانند «یادآور (Reminders)» را رونمایی کرد، که به شما امکان می‌دهد با یک نگاه، عکسی از هر چیزی بگیرید و بعد از طریق تلفن همراه خود به آن دسترسی پیدا کنید.

همچنین اسکن کدهای QR و تماس مستقیم با شماره‌های تلفن نمایش داده شده، تنها با استفاده از این عینک‌ها امکان‌پذیر شده است.

عینک‌های ری‌بن متا پیش از این توانایی ترجمه چند زبان از تصاویر ثابت را داشتند، اما در حال حاضر این شرکت قابلیت جدیدی را معرفی کرده است که به شما اجازه می‌دهد مکالمات را به صورت لحظه‌ای ترجمه کنید. این یعنی عینک‌ها می‌توانند آنچه می‌شنوید را به زبان دلخواه شما ترجمه و از طریق بلندگوهای خود پخش کنند. این ویژگی در آینده نزدیک برای زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی و اسپانیایی در دسترس خواهد بود.

عینک‌های ری‌بن متا می‌توانند اطلاعات را اکنون ذخیره کنند

در مقایسه با نسخه قبلی، این عینک‌ها بسیار دقیق‌تر عمل می‌کنند و می‌توانند دستورات پیچیده‌تری را نیز اجرا کنند. با وجود این، هنوز هم ویژگی‌هایی مانند تنظیم تایمر به این عینک‌ها اضافه نشده است، که یک قابلیت ضروری می‌باشد.

مدیر محصول متا در غرفه نمایشگاه، هدف از این به‌روزرسانی‌ها را بهبود تجربه کاربری و طبیعی‌تر کردن تعاملات با عینک‌های هوشمند عنوان کرد. به گفته وی الگوریتم‌های هوش مصنوعی به کار رفته در این نسخه جدید، دقت و سرعت بسیار بالاتری دارند.

علاوه بر این، متا در حال توسعه قابلیت پردازش ویدیوی زنده است که به عینک‌ها امکان می‌دهد محتوای بصری محیط اطراف را در لحظه تحلیل کنند. این ویژگی، گامی بزرگ در راستای توسعه فناوری‌های واقعیت افزوده به حساب می‌آید.

علاوه بر به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری، متا در همکاری با EssilorLuxottica، شرکت مادر ری‌بن، طیف گسترده‌ای از لنزهای جدید را نیز معرفی کرده است.

همچنین فریم‌های شفاف جدیدی طراحی شده است که با نمایی مدرن تمامی فناوری‌های داخلی را به نمایش می‌گذارند.

زاکربرگ بر این باور است که عینک‌های هوشمند می‌توانند به ابزاری کاربردی در زندگی روزمره تبدیل شوند.

به‌روزرسانی‌های اخیر شرکت متا نشان می‌دهد که این شرکت به سمت عملیاتی کردن این چشم‌انداز حرکت می‌کند و به زودی شاهد حضور گسترده دستیارهای هوش مصنوعی در عینک‌های هوشمند خواهیم بود.

نوشته قابلیت ذخیره اطلاعات به عینک‌های ری‌بن آمد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow