به گزارش تماس نیوز ،Netflix در حال حاضر قطعی سرویس های خود را در سرتاسر جهان تجربه می کند ، اما بیشتر، کاربران آمریک و اروپا را تحت تأثیر قرار داده است. طبق گفته های Down Detector ، کاربران از روز چهارشنبه حدود ساعت ۱۲ بامداد ، گزارش مشکلات عدم دسترسی به شبکه نتفلیکس را آغاز کردند و بسیاری از مردم ،قادر به اتصال به سرویس پخش در سیستم عامل های مختلف از جمله موبایل ، رایانه های شخصی و تلویزیون های هوشمند نیستند.
بسیاری از کاربران این شبکه گسترده پخش فیلم در سرتاسر جهان ،در حالی برای متوقف کردن انتشار COVID-19، تحت اقدامات خانه نشینی یا قرنطینه هستند ، به سرگرم شدن با Netflix متکی هستند. در هر دو صفحه و وضعیت صفحات راهنمای Netflix ، اخطار هایی وجود دارد که می گویند: “ما در حال حاضر بالاتر از حد معمول انتظار برای پشتیبانی از طریق تلفن و گپ را تجربه می کنیم. لطفاً بعداً دوباره امتحان کنید یا برای پاسخ به سؤالات متداول ، مرکز راهنمای آنلاین ما را بررسی کنید. ممنون که صبر کردید.” این برنامه همچنین از طریق حساب کاربری پشتیبانی توییتر خود در زمینه مشکلات مشتریان خود پیام های عدم دسترسی بسیاری را دریافت کرده است.
در ۲۱ مارس ، نتفلیکس اظهار داشت که در پاسخ به درخواست اتحادیه اروپا مبنی بر سرویس دهی بهتر به شبکه های ارتباطی ، ترافیک نتفلیکس را ۲۵٪ کاهش داده است.