قیمت بیت کوین از مرز ۶۵ هزار دلار گذشت

همزمان با آزادی مدیرعامل بایننس از زندان و کاهش نرخ بهره، بهای بیت کوین از مرز ۶۵ هزار دلار عبور کرد. دیگر رمزارزها همچون دوج کوین و سولانا نیز با رشدی به‌ترتیب ۹ و ۵ درصدی مواجه شده‌‌اند. به‌گزارش تک‌ناک، برای اولین طی چهار هفته گذشته، بیت کوین محدوده قیمتی ۶۵,۰۰۰ دلار را پشت سر […] نوشته قیمت بیت کوین از مرز ۶۵ هزار دلار گذشت اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۸ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  0
قیمت بیت کوین از مرز ۶۵ هزار دلار گذشت

همزمان با آزادی مدیرعامل بایننس از زندان و کاهش نرخ بهره، بهای بیت کوین از مرز ۶۵ هزار دلار عبور کرد. دیگر رمزارزها همچون دوج کوین و سولانا نیز با رشدی به‌ترتیب ۹ و ۵ درصدی مواجه شده‌‌اند.

به‌گزارش تک‌ناک، برای اولین طی چهار هفته گذشته، بیت کوین محدوده قیمتی ۶۵,۰۰۰ دلار را پشت سر گذاشت.

فرارسیدن موعد سررسید بیش از ۵/۸ میلیارد دلار از قراردادهای اختیار معامله، یکی از عواملی بوده که باعث رشد بیت کوین تا این محدوده شده است.

به‌نقل از کریپتوتایمز، کریس نیوهاوس، مدیر کامبرلند لبز و از فعالان حوزه رمزارزها در این باره می‌گوید که محدوده قیمتی ۵۶ هزار، پیش‌تر در ماه‌های اوت و سپتامبر به‌عنوان یک محدوده مقاومتی در نظر گرفته می‌شد. به گفته او اکنون این محدوده در حال آزمایش دوباره است. نیوهاوس بر این باور است که عبور پرقدرت از این محدوده می‌تواند آغازگر یک روند صعودی قدرتمند باشد.

شاخص ترس و طمع بیت کوین به محدوده ۶۱ رسیده و وارد ناحیه «خنثی» شده است. این نخستین باری است که از ۳۱ ژوئيه به این سو، شاخص ترس و طمع از محدوده ترس فاصله می‌گیرد و به ناحیه طمع نزدیک می‌شود.

علاوه‌بر بیت کوین، بازار دادوستد آلت کوین‌ها نیز سکه شده است. دوج کوین با افزایشی ۹ درصدی مواجه شده، سولانا رشدی دست‌کم ۵ درصدی را تجربه کرده و آوالانچ نیز ۶/۵ درصد رشد قیمت را تجربه کرده است.

درحال‌حاضر، معامله‌گران خود را بر سررسید قراردادهای اختیار معامله آماده می‌کنند. از سویی دیگر، حرف‌وحدیث‌هایی در مورد تدوین قوانین نظارتی در حوزه رمزارزها مطرح شده که خود می‌تواند ثبات بازار را بهبود ببخشد.

نوشته قیمت بیت کوین از مرز ۶۵ هزار دلار گذشت اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow