متا دامنه اینترنتی Threads.com را خریداری کرد

شرکت متا، دامنه اینترنتی Threads.com را به احتمال زیاد برای راه‌اندازی یک سرویس یا محصول جدید خریداری کرده است. به گزارش تک‌ناک، براساس آخرین به‌روزرسانی‌های ثبت دامنه (Whois) در تاریخ ۲۴ سپتامبر، متا مالکیت دامنه‌ اینترنتی Threads.com را به خود اختصاص داده است. این تغییر مالکیت ابتدا توسط کاربران فعال در انجمن‌های تخصصی دامنه شناسایی […] نوشته متا دامنه اینترنتی Threads.com را خریداری کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۵ مهر , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  2
متا دامنه اینترنتی Threads.com را خریداری کرد

شرکت متا، دامنه اینترنتی Threads.com را به احتمال زیاد برای راه‌اندازی یک سرویس یا محصول جدید خریداری کرده است.

به گزارش تک‌ناک، براساس آخرین به‌روزرسانی‌های ثبت دامنه (Whois) در تاریخ ۲۴ سپتامبر، متا مالکیت دامنه‌ اینترنتی Threads.com را به خود اختصاص داده است.

این تغییر مالکیت ابتدا توسط کاربران فعال در انجمن‌های تخصصی دامنه شناسایی شد، سپس توسط بررسی‌های مستقل TechCrunch و تطبیق با رکوردهای Whois اینستاگرام (به عنوان زیرمجموعه‌ای از متا) به عنوان مالک جدید تأیید گردید.

سایت خبری تک‌کرانچ با متا تماس گرفت تا در مورد برنامه‌های آینده برای شبکه اجتماعی Threads و احتمال انتقال آن به دامنه‌ جدید Threads.com سؤال کند، که با توجه به تغییر مالکیت اخیر این دامنه، این پرسش اهمیت بیشتری یافته است.

تک‌کرانچ می‌نویسد که پیش از این، به دلیل مالکیت دامنه‌ Threads.com توسط یک استارت‌آپ دیگر، شبکه اجتماعی Threads مجبور به استفاده از آدرس دیگری شده بود.

با راه‌اندازی Threads توسط متا، تقاضا برای خرید دامنه‌ Threads.com افزایش یافت. چندین شرکت برای خرید با مالک آن تماس گرفتند، که در نهایت، Shopify در یک رقابت تنگاتنگ، موفق به خرید این دامنه در ماه ژوئن شد.

در بیانیه‌ای که هنگام اعلام فروش دامنه در صفحه اصلی خود منتشر کردند، این شرکت اعلام کرد: «در همان زمان که در حال بررسی فروش دامنه‌ اینترنتی Threads.com بودیم، پیشنهادهای متعددی از شرکت‌های مختلف برای خرید آن دریافت کردیم. اگرچه در گذشته چنین پیشنهادهایی را رد می‌کردیم، اما این بار به دلایل مختلفی تصمیم به فروش گرفتیم. از جمله این دلایل می‌توان به عدم علاقه به صرف زمان و منابع برای بازطراحی برند، همچنین تمایل به پیوستن به یک شرکت بزرگ‌تر و بهره‌مندی از امکانات بیشتر برای نوآوری اشاره کرد.»

شرکت Shopify هنوز به درخواست اظهارنظر در این زمینه پاسخی نداده است.

خریداری دامنه اینترنتی Threads.com توسط متا

با رونمایی از شبکه اجتماعی Threads توسط متا، تقاضا برای اپلیکیشن Threads.com نیز به طور چشمگیری افزایش یافت. این نشان می‌دهد که کاربران به دنبال گزینه‌های بیشتری برای ارتباطات آنلاین هستند. Rousseau Kazi، بنیانگذار و مدیرعامل Threads.com و یکی از کارمندان سابق فیسبوک، در مصاحبه‌ای با تک‌کرانچ، “Threads” را یک کلمه قدرتمند و اصطلاحی رایج در دنیای دیجیتال توصیف کرد.

شبکه‌ اجتماعی Threads متا، بیش از یک سال پس از راه‌اندازی، به حدود ۲۰۰ میلیون کاربر رسیده است.

نوشته متا دامنه اینترنتی Threads.com را خریداری کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow