به گزارش تماس نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان با همکاری اداره کل زیرساخت و امنیت شبکه، نسبت به تغییر و بازنگری در صفحه میز خدمت در پرتال شرکت به آدرس www.post.ir اقدام کرده است.
در طراحی جدید، قابلیت ارایه خدمات الکترونیکی برای سرویس های دارای درخواست الکترونیکی از قبیل کارت پستال، صدور گواهی کدپستی ده رقمی، پاسخ به استعلام کدپستی، ارایه خدمات تجارت الکترونیک، پست یافته، پست بار، پست امانت، پست ویژه، پست عادی و غیره فراهم شده است.
کاربر می تواند با کلیک بر روی هر خدمت، شرح کاملی از آن خدمت شامل تعریف، شناسنامه، مراحل انجام کار، نحوه دریافت خدمت، نظرسنجی، ثبت شکایت و تماس با مرکز مشتریان را دریافت کند.