هوش مصنوعی مولد فیگما پس از چند ماه توقف مجدداً راه‌اندازی شد

هوش مصنوعی مولد فیگما پس از توقف به‌دلیل شباهت به طرح‌های اپل، با نام First Draft و ارائه‌ی ایده‌های اولیه و ساده‌تر برای وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها مجدداً بازگشت. به‌گزارش تک‌ناک، ابزار طراحی Make Designs هوش مصنوعی مولد فیگما با نام جدید First Draft و شمایلی بهبودیافته بازگشته است. در‌حال‌حاضر، این ابزار در مرحله‌ی بتا و […] نوشته هوش مصنوعی مولد فیگما پس از چند ماه توقف مجدداً راه‌اندازی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۵ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  2
هوش مصنوعی مولد فیگما پس از چند ماه توقف مجدداً راه‌اندازی شد

هوش مصنوعی مولد فیگما پس از توقف به‌دلیل شباهت به طرح‌های اپل، با نام First Draft و ارائه‌ی ایده‌های اولیه و ساده‌تر برای وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها مجدداً بازگشت.

به‌گزارش تک‌ناک، ابزار طراحی Make Designs هوش مصنوعی مولد فیگما با نام جدید First Draft و شمایلی بهبودیافته بازگشته است. در‌حال‌حاضر، این ابزار در مرحله‌ی بتا و برای تعداد محدودی از کاربران در‌دسترس است.

ورج می‌نویسد که یکی از این ویژگی‌ها و امکانات بهبودیافته امکان انتخاب از میان چهار کتابخانه‌ی مختلف است. این کتابخانه‌ها برای اهداف مختلف طراحی شده‌اند. برای مثال، کتابخانه‌ای برای ایجاد طرح‌های اولیه و ساده و کتابخانه‌ی دیگری برای ایجاد طرح‌های پیچیده‌تر و با جزئیات بیشتر. این ویژگی به طراحان اجازه می‌دهد تا آزادانه‌تر و خلاقانه‌تر طرح‌های خود را ایجاد کنند.

Figma با انتشار پستی در وبلاگ خود با اشاره به نحوه فعالیت First Draft عنوان داشت

فیگما با انتشار پستی در وبلاگ خود با اشاره به نحوه‌ی فعالیت First Draft عنوان کرد:

First Draft از مدل‌های هوش مصنوعی آماده مانند GPT-4 و Amazon Titan استفاده می‌کند. این ابزار از پایگاه داده بزرگی از طرح‌های مختلف برای ایجاد طرح‌های جدید بهره می‌برد. طراحان می‌توانند با وارد‌کردن دستورهایی، به این ابزار بگویند که چه نوع طرحی می‌خواهند. سپس First Draft با استفاده از هوش مصنوعی، طرحی را بر‌اساس آن عبارت ایجاد می‌کند.

فیگما با اشاره به این نکته که ابزار یادشده پس از بررسی‌های دقیق و تغییرات لازم مجدد راه‌اندازی شده، دیگر خصوصیات و ویژگی‌های آن را انتشار خودکار متون مرتبط با طرح‌های تولیدی کاربران دانسته است.

گفتنی است در ماه ژوئن، فیگما ابزار Make Designs را معرفی کرده بود. این ابزار با استفاده از هوش مصنوعی به طراحان کمک می‌کرد تا طرح‌های اولیه‌ی اپلیکیشن‌ها را بسازند. بااین‌حال، دیری نپایید که مشخص شد این ابزار طرح‌هایی بسیار شبیه به اپلیکیشن‌های هواشناسی آیفون اپل تولید می‌کند. هرچند فیگما تأکید کرد که این ابزار روی داده‌های کاربران آموزش ندیده است، به‌دلیل این شباهت‌ها، موقتاً استفاده از آن متوقف شد.

نوشته هوش مصنوعی مولد فیگما پس از چند ماه توقف مجدداً راه‌اندازی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow