ورود هوش مصنوعی به خدمات پس از فروش ایران‌خودرو

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، با هدف بهره‌مندی از فن‌آوری‌های هوش مصنوعی و ارایه تجربه‌ای نوین به مشتریان، محصول جدیدی به نام «دستیار هوشمند مشتریان» را بر روی وب‌سایت ایساکو راه‌اندازی کرد.

۰۳ آذر , ۱۴۰۳ - 12:00
 0  4
ورود هوش مصنوعی به خدمات پس از فروش ایران‌خودرو
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، با هدف بهره‌مندی از فن‌آوری‌های هوش مصنوعی و ارایه تجربه‌ای نوین به مشتریان، محصول جدیدی به نام «دستیار هوشمند مشتریان» را بر روی وب‌سایت ایساکو راه‌اندازی کرد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow