ویوو گوشی های V40 Lite و V40 Lite 5G را در اندونزی عرضه کرد

ویوو گوشی های V40 Lite و V40 Lite 5G را در اندونزی عرضه کرد. این گوشی‌ها با نمایشگر Full HD+ AMOLED، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۸۰ واتی به بازار آمده اند. به گزارش تکناک، گوشی V40 Lite 5G از تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ و V40 Lite 4G […] نوشته ویوو گوشی های V40 Lite و V40 Lite 5G را در اندونزی عرضه کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۶ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  4
ویوو گوشی های V40 Lite و V40 Lite 5G را در اندونزی عرضه کرد

ویوو گوشی های V40 Lite و V40 Lite 5G را در اندونزی عرضه کرد. این گوشی‌ها با نمایشگر Full HD+ AMOLED، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۸۰ واتی به بازار آمده اند.

به گزارش تکناک، گوشی V40 Lite 5G از تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ و V40 Lite 4G از اسنپدراگون ۶۸۵ بهره می‌برد. هر دو مدل دارای طراحی شیک و قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته در دوربین هستند.

به گزارش تک‌ناک، سری V40 Liteویوو با طراحی زیبا، نمایشگر باکیفیت و دوربین‌های قدرتمند، تجربه‌ای متفاوت از یک گوشی میان‌رده را ارائه می‌دهد. این گوشی‌ها با قیمت مناسب خود، گزینه‌های جذابی برای کاربران به شمار می‌روند.

ویژگی‌های ویوو V40 Lite و V40 Lite 5G

هر دو مدل V40 Lite و V40 Lite 5G دارای طراحی شیک و مدرن هستند و دارای یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی Full HD+ AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز هستند.

نمایشگرها همچنین با حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت مجهز شده‌اند که حتی در شرایط روشن بیرون از منزل نیز دید عالی را فراهم می‌کنند.

این گوشی‌ها با نمایشگر Full HD+ AMOLED، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۸۰ واتی عرضه شده‌اند.

V40 Lite 5G به تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ مجهز شده که عملکرد روان و سریع را برای کارهای روزمره و حتی بازی‌های سبک تضمین می‌کند. همچنین، با پشتیبانی از شبکه 5G، سرعت دانلود و آپلود بسیار بالایی را تجربه خواهید کرد. در مقابل، V40 Lite 4G به تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ مجهز شده که برای کارهای روزمره بسیار مناسب است.

هر دو مدل V40 Lite به دوربین چهارگانه در پنل پشتی مجهز شده‌اند. اما تفاوت‌هایی در لنزهای ثانویه وجود دارد. V40 Lite 5G از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX882 بهره می‌برد که جزئیات تصاویر را به طرز چشمگیری بهبود می‌بخشد. همچنین، یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی برای ثبت مناظر گسترده‌تر و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی برای ایجاد افکت بوکه در اختیار شما قرار می‌دهد.

 در‌حالی‌که V40 Lite 4G نیز از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند، اما به جای لنز اولترا واید، از یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی از سوژه‌های بسیار نزدیک بهره می‌برد. هر دو مدل از یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر پرتره با کیفیت بالا استفاده می‌کنند.

گیزموچاینا می‌نویسد که V40 Lite و V40 Lite 5G با یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده‌اند که از شارژ سریع ۸۰ وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی‌ها همچنین با مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش IP64 ارائه می‌شوند که محافظت اضافی در برابر عناصر را فراهم می‌کنند.

از نظر نرم‌افزار، هر دو مدل اندروید ۱۴ را با پوسته Funtouch OS 14 ویوو اجرا می‌کنند. ویوو هنوز جزئیاتی در مورد پشتیبانی نرم‌افزاری منتشر نکرده است.

این گوشی‌ها با نمایشگر Full HD+ AMOLED، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۸۰ واتی عرضه شده‌اند.

قیمت و زمان عرضه

ویوو V40 Lite در سه رنگ جذاب نقره‌ای تیتانیومی، بنفش مروارید و مشکی کربنی عرضه می‌شود، درحالی‌که V40 Lite 5G در دو رنگ شیک نقره‌ای تیتانیومی و مشکی کربنی قابل خریداری است.

 قیمت V40 Lite از ۳,۲۹۹,۰۰۰ روپیه اندونزی (۲۱۸ دلار آمریکا) آغاز می‌شود و برای V40 Lite 5G این رقم به ۴,۲۹۹,۰۰۰ روپیه اندونزی (۲۸۴ دلار آمریکا) می‌رسد.

پیش‌فروش هر دو مدل هم‌اکنون در اندونزی آغاز شده است و از ۱۷ اکتبر ۲۰۲۴ در دسترس عموم قرار خواهند گرفت.

نوشته ویوو گوشی های V40 Lite و V40 Lite 5G را در اندونزی عرضه کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow