پاسخ‌دهی جیمیل با هوش مصنوعی Gemini هوشمندانه‌تر می شود

شرکت گوگل در رویداد I/O 2024، ویژگی جدیدی را مبتنی بر هوش مصنوعی Gemini به جیمیل اضافه کرد که تجربه پاسخ‌دهی به ایمیل‌ها را متحول می‌کند. اخیرا بروزرسانی جدیدی برای بهبود قابلیت های آن عرضه شده است. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، با استفاده از این ویژگی، جیمیل قادر است محتوای ایمیل‌های شما را به […] نوشته پاسخ‌دهی جیمیل با هوش مصنوعی Gemini هوشمندانه‌تر می شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۸ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  3
پاسخ‌دهی جیمیل با هوش مصنوعی Gemini هوشمندانه‌تر می شود

شرکت گوگل در رویداد I/O 2024، ویژگی جدیدی را مبتنی بر هوش مصنوعی Gemini به جیمیل اضافه کرد که تجربه پاسخ‌دهی به ایمیل‌ها را متحول می‌کند. اخیرا بروزرسانی جدیدی برای بهبود قابلیت های آن عرضه شده است.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، با استفاده از این ویژگی، جیمیل قادر است محتوای ایمیل‌های شما را به طور کامل تحلیل کنند و پاسخ‌هایی هوشمندانه و مرتبط با محتوا ارائه دهد.

این پاسخ‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به طور خودکار به ایمیل‌های شما اضافه شوند و در زمان شما صرفه‌جویی کنند.

جیمیل از سال ۲۰۱۷ پاسخ‌های هوشمند را ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید هنگام حرکت یا در صورت عجله داشتن، با پاسخ‌های خودکار پاسخ دهید. هر چند این پاسخ‌ها محدود بودند و درک مناسبی از وضعیت فرستنده و گیرنده را نداشتند.

اکنون با پاسخ‌های هوشمند مبتنی بر Gemini که به جیمیل می‌آید، کاربران می‌توانند پاسخ‌های دقیق‌تری دریافت کنند که متناسب با موقعیت هستند.

جی‌میل از سال ۲۰۱۷ پاسخ‌های هوشمند را ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید هنگام حرکت یا در صورت عجله داشتن، با پاسخ‌های خودکار پاسخ دهید. با این حال، این پاسخ‌ها محدود بوده و درک مناسبی از وضعیت فرستنده و گیرنده را نداشتند.

از ویژگی‌های به‌روزرسانی جدید آن است که هوش مصنوعی Gemini با درک عمیق از محتوای ایمیل، پاسخ‌هایی ارائه می‌دهد که به طور کامل با موضوع و لحن مکالمه هماهنگ است و کاربر می‌تواند با یک لمس ساده، پاسخ پیشنهادی را به ایمیل خود اضافه و زمان خود را صرف کارهای مهم‌تر کند.

همچنین از سویی دیگر برای هر ایمیل، چندین گزینه پاسخ مختلف ارائه می‌شود تا کاربر بتواند بهترین گزینه را انتخاب و از آن استفاده کند.

پاسخ‌های هوشمند مبتنی بر ویژگی جدید در حال حاضر برای مشترکان Gemini Business، Education، Education Premium، Enterprise و Google One AI Premium در دسترس می‌باشد. این ویژگی روی گزینه Smart Replies اصلی ساخته شده است و برای اندروید و iOS در دسترس خواهد بود.

گفتنی است در حال حاضر، این ویژگی فقط به زبان انگلیسی ارائه می‌شود، اما در آینده نزدیک، از زبان‌های بیشتری پشتیبانی خواهد کرد.

نوشته پاسخ‌دهی جیمیل با هوش مصنوعی Gemini هوشمندانه‌تر می شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow