کانوا امکانات جدیدی برای طراحان اپلیکیشن عرضه کرد

برنامه کانوا با افزودن قابلیت‌های جدید برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن، به یک پلتفرم قدرتمند در راستای طراحی و ساخت اپلیکیشن‌های تعاملی تبدیل شده است. به گزارش تک‌ناک، کانوا قابلیت‌های جدیدی را به پلتفرم توسعه‌دهندگان خود اضافه کرد، که از جمله آنها می‌توان به ارائه اپلیکیشن‌های پریمیوم به کاربران اشتراک Pro، قابلیت ترجمه برای اپلیکیشن‌ها، مکانیزم‌های کشف […] نوشته کانوا امکانات جدیدی برای طراحان اپلیکیشن عرضه کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۵ مهر , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  2
کانوا امکانات جدیدی برای طراحان اپلیکیشن عرضه کرد

برنامه کانوا با افزودن قابلیت‌های جدید برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن، به یک پلتفرم قدرتمند در راستای طراحی و ساخت اپلیکیشن‌های تعاملی تبدیل شده است.

به گزارش تک‌ناک، کانوا قابلیت‌های جدیدی را به پلتفرم توسعه‌دهندگان خود اضافه کرد، که از جمله آنها می‌توان به ارائه اپلیکیشن‌های پریمیوم به کاربران اشتراک Pro، قابلیت ترجمه برای اپلیکیشن‌ها، مکانیزم‌های کشف بهتر و قابلیت‌های جدید API، امکان دسترسی آسان‌تر به طرح‌ها و قالب‌های آماده اشاره کرد.

تک‌کرانچ می‌نویسد که شرکت ابزارهای خلاقانه کانوا برنامه توسعه‌دهندگان خود را در ژوئن ۲۰۲۳ آغاز کرد تا به توسعه‌دهندگان اجازه دهد افزونه‌هایی بسازند که مردم می‌توانند در کانوا از آنها استفاده کنند. این افزونه‌ها را می‌توان مشابه افزونه‌های کروم برای کانوا تصور کرد.

این شرکت اعلام کرد که توسعه‌دهندگان بیش از ۳۰۰ اپلیکیشن ساخته‌اند و از آنها بیش از یک میلیارد بار استفاده شده است.

به عنوان مثال، متا یک اپلیکیشن به نام Meta Design Check ساخته است تا به کاربران کمک کند از بهترین شیوه‌های خلاقانه این شرکت استفاده نمایند.

شرکت کانوا با اعلامیه جدید خود، گامی رو به جلو در راستای ارائه خدمات بیشتر به کاربران و ایجاد فرصت‌های جدید برای توسعه‌دهندگان برداشته است.

از این پس، کاربران طرح‌های Pro و بالاتر به مجموعه گسترده‌تری از برنامه‌های پریمیوم دسترسی خواهند داشت.

همچنین کانوا با همکاری برخی توسعه‌دهندگان، امکان درآمدزایی بهتر و توسعه برنامه‌های آنها را فراهم کرده است.

این شرکت دارای یک صندوق نوآوری توسعه‌دهنده به ارزش ۵۰ میلیون دلار است. این صندوق به اپلیکیشن‌هایی که در برنامه کسب درآمد شرکت می‌کنند، بر اساس استفاده تجمعی، پاداش خواهد داد.

امکانات جدیدی برای طراحان اپلیکیشن کانوا فراهم شد

همچنین کانوا کشف این اپلیکیشن‌ها را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. پیش از این، در یک تب جداگانه اپلیکیشن‌ها در پلتفرم قرار داشتند. اپلیکیشن‌هایی که شما از آنها استفاده می‌کردید نیز در یک بخش جداگانه نشان داده می‌شد. اکنون، این اپلیکیشن‌ها در مکان‌های مختلفی مانند: تب متن، تب عناصر و ویرایشگر عکس ظاهر خواهند شد. همچنین در کنار ابزارهای ویرایشی خود کانوا، در داخل Canva Docs در دسترس خواهند بود.

علاوه بر این تغییرات، شرکت کانوا در حال راه‌اندازی یک ابزار ترجمه برای کاربران است تا بتوانند محتوای یک اپلیکیشن را به زبان دلخواه خود ترجمه کنند.

کانوا امکانات جدیدی برای طراحان اپلیکیشن معرفی کرد

همچنین کانوا قابلیت‌های جدید API را برای استفاده اپلیکیشن‌ها راه‌اندازی کرده است. به عنوان مثال، API پرس‌وجوی محتوای جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا درباره محتوای موجود در طراحی، سؤال بپرسند.

علاوه بر این، با رضایت کاربر، امکان خواندن و به‌روزرسانی متن را برای اپلیکیشن‌ها فراهم می‌کند. API ویرایش طراحی جدید که در نسخه بتا راه‌اندازی می‌شود، می‌تواند بر اساس دستورالعمل‌های کاربر، برخی عناصر و چیدمان‌های طراحی را ایجاد کند.

این شرکت یک API جدید برای احراز هویت از طریق حساب کاربری کانوا و یک API جداول برای ایجاد جداول درون طرح نیز معرفی کرده است.

شرکت کانوا با ارائه API ارتباطی، امکان یکپارچه‌سازی قابلیت‌های طراحی خود را با سایر سیستم‌های سازمانی فراهم کرده است.

این API به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف، با کانوا تعامل برقرار و از قابلیت‌های آن در فرایندهای کاری خود بهره‌برداری کنند.

به عنوان نمونه، محصول جدید «کانوا برای Salesforce» که بر پایه این API ساخته شده است، با استخراج داده‌های مشتری از Salesforce، امکان ایجاد ارائه‌های پویا و شخصی‌سازی شده را برای تیم‌های فروش فراهم می‌آورد.

این شرکت همچنین به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد برای APIهای Leonardo.Ai، یک استارت‌آپ که کانوا در اوایل سال جاری خریداری کرد، درخواست دهند و اعتباراتی برای ساخت اپلیکیشن‌های خود دریافت کنند.

نوشته کانوا امکانات جدیدی برای طراحان اپلیکیشن عرضه کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow