گوشی شیائومی ۱۵ با تراشه اسنپدراگون ۸ الیت عرضه می شود

تیزر معرفی شیائومی ۱۵ نام تراشه پرچم‌دار جدید کوالکام را فاش کرد. براین اساس به جای اسنپدراگون  ۸ نسل ۴، این تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ الیت نام خواهد گرفت. به گزارش تک‌ناک، این تغییر نامگذاری با تراشه‌های سری اسنپدراگون X الیت که در لپ‌تاپ‌ها استفاده می‌شود، همخوانی بیشتری دارد. کوالکام به جای نامگذاری متوالی برای […] نوشته گوشی شیائومی ۱۵ با تراشه اسنپدراگون ۸ الیت عرضه می شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۵ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
گوشی شیائومی ۱۵ با تراشه اسنپدراگون ۸ الیت عرضه می شود

تیزر معرفی شیائومی ۱۵ نام تراشه پرچم‌دار جدید کوالکام را فاش کرد. براین اساس به جای اسنپدراگون  ۸ نسل ۴، این تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ الیت نام خواهد گرفت.

به گزارش تک‌ناک، این تغییر نامگذاری با تراشه‌های سری اسنپدراگون X الیت که در لپ‌تاپ‌ها استفاده می‌شود، همخوانی بیشتری دارد.

کوالکام به جای نامگذاری متوالی برای اسنپدراگون ۸ نسل ۴، نام جدیدی را انتخاب کرده است. طبق تیزر معرفی شیائومی ۱۵، این تراشه قدرتمند، اسنپدراگون ۸ الیت نام خواهد گرفت. این نام‌گذاری شباهت زیادی به اسنپدراگون X الیت دارد که در لپ‌تاپ‌ها استفاده می‌شود.

پیش از معرفی تراشه اسنپدراگون X الیت، شایعات حاکی از آن بود که کوالکام نام اسنپدراگون 8cx نسل ۴ را برای جانشین این تراشه در نظر گرفته است؛ اما با رونمایی شاهد تغییر ناگهانی نام به اسنپدراگون X الیت بودیم. حالا، با نزدیک شدن به معرفی اسنپدراگون  ۸ نسل ۴، تیزر جدید شیائومی ۱۵ پرده از یک راز دیگر برمی‌دارد و نامی متفاوت برای این تراشه قدرتمند در نظر گرفته است.

به نقل از wccftech، طبق تیزر معرفی شیائومی ۱۵، این گوشی در ۲۳ اکتبر با تراشه پرچم‌دار جدید کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸ الیت، رونمایی خواهد شد.

این تراشه که جایگزین اسنپدراگون ۸ نسل ۴ شده است، اولین تراشه ۳ نانومتری کوالکام محسوب می‌شود و شباهت زیادی به اسنپدراگون X الیت دارد.

این تغییر نامگذاری نشان می‌دهد که کوالکام قصد دارد از نام “Elite” برای تراشه‌های پرچم‌دار خود استفاده کند و ممکن است نسخه‌های کمتر قدرتمند این تراشه‌ها با نام «پلاس» عرضه شوند.

تیزر معرفی شیائومی ۱۵ نام تراشه پرچم‌دار جدید کوالکام را فاش کرد.

احتمالاً کوالکام نسخه اقتصادی‌تری از اسنپدراگون ۸ الیت را با نام اسنپدراگون ۸ پلاس روانه بازار کند، مشابه آنچه برای اسنپدراگون 8s نسل ۳ رخ داد.

همچنین، سامسونگ ممکن است برای سری گلکسی S25 از نام اختصاصی ” اسنپدراگون ۸ الیت ” استفاده کند. بااین‌حال، تا زمان اعلام رسمی شرکت‌ها، هیچ چیز قطعی نیست.

نوشته گوشی شیائومی ۱۵ با تراشه اسنپدراگون ۸ الیت عرضه می شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow