با تماس نیوز ،همیشه همه جا باخبر شوید

در سال 2021 مردم دنیا 420 میلیون سال در شبکه های اجتماعی وقت صرف خواهند کرد!

0 6

به گزارش تماس نیوز از ZDNet برای بسیاری تصور زندگی بدون رسانه های اجتماعی ، تلفن های همراه یا در واقع اینترنت دشوار است. اگرچه استفاده سال به سال از آن در حال رشد است، اما همه کشورها در جهان به ابزارها ، نقاط دسترسی به اینترنت و پهنای باند مورد استفاده آمریکا دسترسی ندارند.  چقدر رسانه های اجتماعی برای تجارت ، مارک ها و مصرف کنندگان مهم هستند؟

ونكوور ، شركت مديريت رسانه های اجتماعی Hootsuite مستقر در كانادا و آژانس رسانه های اجتماعی We are Social ، گزارش سالانه US 2021 Digital Trends را منتشر كرده و که روند مصرف كنندگان رسانه های اجتماعی ايالات متحده را پوشش می دهد.

4.2 میلیارد نفر از جمعیت جهان در حال حاضر در شبکه های اجتماعی فعال هستند و در حدود 490 میلیون نفر (13.2٪) نسبت به ژانویه 2020 افزایش یافته است. در ایالات متحده 72.3٪ از کل جمعیت و 79٪ در شمال اروپا به نوعی از  رسانه های اجتماعی استفاده می کنند .

با این وجود ، فیس بوک با 2.74 میلیارد کاربر ، و  YouTube با 2.291 میلیارد ، کاملاً بر لیست سیستم عامل های اجتماعی پرکاربرد دنیا تسلط دارند. جای تعجب نیست که کاربران شبکه های اجتماعی در سال 2021 مجموعاً 420 میلیون سال با استفاده از شبکه های اجتماعی وقت صرف خواهند کرد.

در ایالات متحده 240 میلیون نفر کاربر فعال شبکه های اجتماعی وجود دارد  یعنی 72.3 درصد از کل جمعیت این کشور. تعداد کاربران شبکه های اجتماعی در ایالات متحده بین سال های 2020 و 2021، 10 میلیون نفر (+3 / 4٪) افزایش یافته است – بدون شک این افزایش به دلیل همه گیری کوید 19 اتفاق افتاده است و تقریباً همه کاربران (97.2٪) از طریق تلفن های همراه خود به رسانه های اجتماعی دسترسی پیدا می کنند.

کاربران در ایالات متحده به طور متوسط ​​17.7 ساعت در ماه در فیس بوک در مقایسه با 21.5 ساعت در ماه در TikTok و 7.5 ساعت در ماه در اینستاگرام  وقت می گذرانند. YouTube با میانگین 23.1 ساعت در ماه برای هر کاربر ، پربیننده ترین برنامه پخش استریم و فیلم به حساب می آید.

کاربران اینترنت بیشتر وقت خود را صرف دسترسی به رسانه های اجتماعی از طریق دستگاه های تلفن همراه می کنند – بیش از دو ساعت در روز و به طور متوسط ​​هفت حساب شبکه های اجتماعی برای هر کاربر اینترنت وجود دارد.

فیس بوک در این کارزار کاملاً مسلط بر اوضاع است و چهار اسلات برتر کاربران فعال ماهانه را در اختیار دارد. پیشتاز این لیست فیس بوک است و پس از آن به ترتیب ، WhatsApp ، Facebook Messenger و Instagram قرار دارند.

آمازون در رتبه های پنجم قرار دارد ، Twitter ، Netflix و TikTok بعد از آن در جدول قرار دارند. اگرچه به نظر می رسد TikTok تازه وارد با 689 میلیون کاربر بسیار عقب است ، اما در سال 2020 برنامه شماره یک دانلود در شبکه های اجتماعی بود. تقریباً همه (99.7٪) کاربران TikTok از محدوده سنی 16 تا 64 سال می گویند که آنها حداقل از یک سیستم عامل اجتماعی دیگر نیز استفاده می کنند.

تقریباً همه آمریکایی ها (97٪) تلفن همراه و 96.3٪ تلفن هوشمند دارند. با کمال تعجب فقط 4.1٪ صاحب تلفن همراه غیر هوشمند هستند. 

با وجود این رشد ، 37.6٪ از کاربران اینترنت در ایالات متحده هنوز مارک ها یا محصولات جدید را از طریق تبلیغات تلویزیونی کشف می کنند که نشان می دهد هنوز بازار برای کانال های تلویزیونی وجود دارد.

فقط 25.7٪ محصولات جدید را از طریق تبلیغات در شبکه های اجتماعی و 23.2٪ را از طریق تبلیغات در وب سایت ها کشف می کنند.

از طرفی موتورهای جستجو هنوز 35.3٪ و 34٪ از کاربران اینترنت را قادر به کشف نام تجاری و محصولات جدید می کنند. بدیهی است که هنوز مسیری طولانی در پیش است تا رسانه های اجتماعی به کانال غالب کشف محصولات تبدیل شوند.

لینک کوتاه : https://bittly.ir/V9TCo

این وب سایت برای بهبود خدمات از کوکی ها استفاده می کند. ما تصور مان بر این است که شما با این کار موافق هستید ، اما در صورت تمایل می توانید انصراف دهید. پذیرفتن ادامه