اخبار فناوری، اخبارتکنولوژی، اخبار علمی و پزشکی، شبکه های اجتماعی، کسب و کار و استارتاپ ها

توییتر در حال بررسی یک ویژگی به نام سوپر فالو، جهت کمک به سازندگان محتوا، برای کسب درآمد بیشتر است.

0 18

به گزارش تماس نیوز از Cnet، توییتر در حال کشف محصولات جدید است ، از جمله ویژگی Super Follow که به کاربران امکان می دهد به سازندگان هزینه پرداخت کنند. این غول فناوری همچنین در حال کار روی سایر محصولات جدید از جمله انجمن هایی است که به کاربران اجازه می دهند در مورد موضوعات مورد علاقه گپ بزنند.

این شبکه اجتماعی که با پست کوتاه شناخته می شود ، فراتر از توییت های اصلی 280 کاراکتر خود حرکت کرده است. این شامل جدی گرفتن در مورد آزمایش پست صوتی ، حذف پیام ها و روش های دیگر برای مکالمه آنلاین افراد است.

از جمله محصولات جدیدی که توییتر در حال توسعه است ، Super Follows و tipping است. این ویژگی به کاربران امکان می دهد برای مشاهده محتوای اختصاصی یا خبرنامه ها ، به خالق یا ناشر اثر پرداخت هزینه اشتراک ماهانه پرداخت نمایند. دانتلی دیویس ، مدیر طراحی و تحقیق توییتر ، گفت: محصولاتی که سازندگان سرمایه را ایجاد می کنند “انگیزه آنها را برای ادامه تولید محتوای عالی که مخاطبانشان دوست دارند” ایجاد می کنند.

ویژگی جدیدتوئیتر به نام Super folowتوییتر انتظار دارد امسال عرضه محصول Super Follow را آغاز کند.

 

تصویری از ویژگی جدید هزینه اشتراک 4.99 دلار در ماه را نشان می دهد ، اما این شرکت انتظار دارد که کاربران بتوانند قیمت اشتراک ماهانه خود را سفارشی کنند.

این شرکت همچنین تلاش های خود را برای سهولت یافتن موضوعات و علایق برای کاربران و جلب آنها برای مدت طولانی تری در سایت افزایش داده است. با استفاده از گروه های فیس بوک ، توییتر گفت که در حال کار بر روی محصولی به نام Communities است که به شما امکان می دهد به مکالمات پیرامون یک موضوع خاص بپیوندند.

 

کیوان بیک پور ، رئیس محصولات توییتر ، گفت: “امروز می تواند در میان گفتگوهای عمومی جهانی درمورد همه گیری ، احساس ناشنوایی کند.

توییتر ، که از قبل به کاربران امکان می دهد تا موضوعات را دنبال کنند ،در جستجوی راهی برای گپ زدن در مورد علایق خود در گروه های کوچکتر است.

دورسی و سایر مدیران این شرکت، طیف وسیعی از موضوعات را مورد بحث قرار دادند ، از جمله تعدیل و تنظیم محتوا. این رویداد جزئیات بیشتری در مورد چگونگی تصور توییتر از آینده و اهداف خود ارائه داد. این شرکت اظهار داشت كه هدف آن دو برابر كردن درآمد خود به 7/5 میلیارد دلار یا بیشتر تا سال 2023 است. توئیتر همچنین قصد دارد تعداد کاربران روزانه خود را به حداقل 315 میلیون نفر در پایان سال 2023 برساند. در سه ماهه چهارم ، توییتر روزانه 192 میلیون كاربر داشت. این شرکت گفت که در هند و نیجریه بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته است و قصد دارد در کشورهای در حال توسعه رشد کند.

از آنجا که توییتر با روش های مختلف چت را آزمایش می کند، در مورد تعدیل محتوا با چالش های بیشتری روبرو خواهد شد از جمله پس از آشوب کاپیتول هیل در ژانویه ، دونالد ترامپ را که در آن زمان رئیس جمهور آمریکا بود ، برای همیشه منع کرد. شبکه های اجتماعی مانند توییتر نیز با بررسی بیشتر قانونگذاران ، افراد مشهور و سایرین روبرو شده اند که می گویند این سیستم ها باید کار بهتری در مبارزه با سخنان نفرت انگیز ، آزار و اذیت و سایر مطالب توهین آمیز انجام دهد.

توییتر بیشتر متکی به فناوری هوش مصتوععی است تا محتوای توهین آمیز را که می تواند قوانین آن را نقض کند علامت گذاری کند.

ویجایا گاد ، یکی از مسئولین توییتر ، گفت: “این فناوری کامل نیست و هرگز نخواهد بود.” “اشتباهات اجتناب ناپذیر است. هرچه ارتباطات انسانی پیشرفت می کند ، این فناوری نیز پیشرفت خواهد کرد.”

لینک کوتاه : https://bittly.ir/cedCX
پیام بگذارید