گروه تحقیق و توسعه داخلی فیس بوک ، تیم NPE ، امروز جدیدترین پلتفرم آزمایشی خود را با نام Hotline برای بتا عمومی آغاز کرده است. این برنامه تحت وب را می توان به عنوان تلفیقی از Instagram Live و Clubhouse توصیف کرد ، زیرا به سازندگان اجازه می دهد تا با مخاطبی صحبت کنند که می تواند از طریق متن یا صوت سوال کند با این حال ، بر خلاف Clubhouse ، سازندگان می توانند به جای اینکه فقط صدا داشته باشند ، دوربین خود را برای این ارتباط روشن کنند.
نیک هوبر ، سرمایه گذار در املاک و مستغلات اولین کسی است که امروز این محصول را با ارتباط مستقیم و استریم که از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد ، امتحان کرد
در فیس بوک ، هات لاین توسط اریک هازارد هدایت می شود ، وی با به دست آوردن برنامه tbh خود به یک فیس بوک پیوست ، یک برنامه پرسش و پاسخ متمرکز بر مثبت بودن که طی ۹ هفته به ۲.۵ میلیون کاربر فعال روزانه افزایش یافت و بیش از ۱ میلیارد پاسخ نظرسنجی را قبل از خروج مشاهده کرد. Hazzard با Hotline بار دیگر در حال تولید محصولی در فضای پرسش و پاسخ است.
اما این بار ، برنامه جدید فیسبوک از یک شبکه اجتماعی در حال ظهور ، Clubhouse الهام گرفته است. در واقع ، رابط کاربری Hotline برای هر کسی که قبلاً از Clubhouse ، Twitter Spaces یا هر شبکه اجتماعی دیگر فقط صوتی استفاده کرده است ، هنگام مشاهده در تلفن همراه آشنا به نظر می رسد.
در هنگام راه اندازی ، هر کسی می تواند به صورت رایگان به Hotline بپیوندد و هیچ محدودیتی در اندازه مخاطب وجود ندارد ، اگرچه با پیشرفت آزمایش این مسئله می تواند تغییر کند.
علیرغم شباهت های آن با کلاب هاوس ، Hotline به دلیل استفاده از ویدئو ، سوالات مبتنی بر متن ، فضای متفاوتی دارد. این باعث می شود کمتر احساس پاتوق گاه به گاه کنید و بیشتر شبیه یک رویداد حرفه ای است که در آن یک متخصص جلسه را هدایت می کند و مخاطبان را به پرسش سوالات دعوت می کند.
Hotline اکنون یکی از چندین برنامه ای است که تیم NPE فیس بوک برای آزمایش ایده های مختلف پیرامون صدا و تصویر در فضای سازندگان راه اندازی کرده است. این گروه در حال آزمایش یک برنامه سازنده به نام Super ، مشابه Cameo ، مبتنی بر وب و کاملاً ویدیویی است. این برنامه همچنین قبلاً یک برنامه مکالمه فقط صوتی CatchUp را که سال گذشته کنار گذاشته شد و همچنین یک محصول پرسش و پاسخ دیگر موسوم به Venue که بیشتر یک همراه توییتر مانند برای رویدادهای زنده است ، آزمایش کرد. اخیراً ، برنامه های ویدیویی TikTok-esque Collab و BARS را راه اندازی کرده است که به ترتیب بر روی موسیقی مشترک و رپ تمرکز داشتند.