آیوکام چیست و چگونه ارتباطات کسبوکارها با مشتری را متحول میکند؟
                                یکی از مهمترین دغدغههایی که در هر کسبوکاری وجود دارد، برقراری ارتباط مؤثر و کارآمد است. در دنیای تجارت امروز، جمعآوری اطلاعات و تحلیل آنها بیشتر از هر چیزی بر رشد و توسعه کسبوکارها تأثیر میگذارد.
ارتباط با مشتری فقط به جذب او محدود نیست؛ بلکه با ارائه خدمات باکیفیت و ایجاد رضایت، میتوان او را به مشتری وفادار تبدیل کرد. در این مسیر، آیوکام مانند یک دستیار هوشمند از جذب تا وفادارسازی مشتری همراه کسبوکار شماست و ارتباطات را ساماندهی کرده و شیوه تعامل با مشتریان را متحول میکند. در ادامه با ما همراه باشید تا بررسی کنیم چه ویژگیهایی آیوکام را به ابزاری منحصربهفرد برای کسبوکارها تبدیل کرده است.
آیوکام؛ راهکاری هوشمند برای گفتگو با مشتریان
آیا میدانید برای ارتباطی کامل و تاثیرگذار به چه ویژگیهایی نیاز دارید؟ شاید بهتر باشد برای پاسخ به این سوال، از زاویه دیگری به این مسیر نگاه کنیم: در روشهایی که اکنون استفاده میکنید، چه ضعفهایی در ارتباط با مشتری وجود دارند؟
برای مثال به ارتباطات از طریق تماسهای تلفنی دقت کنید، روشی رایج که نسبت به روشهای نوین بسیار قدیمی شده است. اگر مشتری محصولی بخرد و هنگام نصب آن با مشکل مواجه شود، قطعا به راهنماییهای دقیقی نیاز دارد. در این زمان اگر مشتری بتواند قطعه را به شما نشان دهد تا متوجه ایراد کار شود، نسبت به محصول و برند شما هم اعتماد بیشتری پیدا میکند.
در این شرایط، کسبوکارهایی که امکان تماس تصویری را برای مشتریان فراهم میکنند، دارای ارزش افزودهای نسبت به سایر کسبوکارها هستند. مرکز تماس تصویری آیوکام که راهحلی برای برقراری ارتباطات واقعی و زنده در بستری مجازی است، این ارزش افزوده را برای کسبوکارها فراهم میکند. آیوکام، ابزاری پیشرفته است که امکاناتی مانند برقراری ارتباطات صوتی، تصویری و چت اینترنتی ارائه میدهد. برای اینکه بهتر متوجه عملکرد مؤثر این ابزار شویم، تاریخچه این فناوری تازه تأسیس و امکانات آن را بررسی میکنیم.
فلسفه تولد آیوکام و مأموریت آن در دنیای ارتباطات دیجیتال
در سال 1401 بود که شرکت مثلث هوشمند نوین ارتباط، کار خود را با هدف بهبود و توسعه ارتباطات کاری سازمانها و کسبوکارها شروع کرد. محصول آیوکام این مأموریت را در آینده دارد که یکپارچگی، ابریسازی و هوشمندسازی ارتباطات و مراودات کاری سازمانها و کسبوکارها را تحقق ببخشد. همچنین با درک دقیق نیازهای ارتباطی که بین کسبوکارها و مشتریانشان وجود دارند، میکوشد تا این نیازها را برطرف کند و ارتباط بین کسبوکارها و مشتریان و خدمات پشتیبانی آنها را به سطحی مناسب ارتقا ببخشد. این رویکرد آیوکام، حفظ پویایی و خلاقیت در روشهای ارتباطی کسبوکارها و مشتریان با بهروزرسانیهایی منطبق بر نیاز آنهاست.
ویژگیها و مزایای آیوکام: ارتباط بیوقفه با مشتریان
آیوکام یک سامانه گفتگوی آنلاین است که با استفاده از تماسهای صوتی، تصویری و گفتگوهای متنی، ارتباط زنده و تعامل دوطرفهای را بین کسبوکارها و مشتریانشان ایجاد میکند. برای درک بستر این ارتباطات و گستره خدمات آنها، در ادامه ویژگیها و مزیتهای آیوکام را بررسی میکنیم.
- برقراری ارتباط زنده با مشتری: به وسیله این ابزار، برقراری ارتباط صوتی، تصویری و چت با مخاطب در بستر رایانه یا تلفن همراه امکانپذیر میشود.
 - دسترسی دائمی به اطلاعات مشتریان: با افزونه آیوکام دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات مشتریان و شمارههای آنها نباشید؛ زیرا تمام آنها در پنل ثبت میشوند و برای همیشه قابل دسترس هستند.
 - سرویس رایگان به صورت محدود: دسترسی به سرویس رایگان آیوکام از طریق سایت و پنل به مدت محدود امکانپذیر است.
 - دایورت (Divert) تماسها: با دایورت کردن تماسهای ورودی به تلفن همراه یا ثابت میتوانید تماسها را در صورت عدم دسترسی به سایت از طریق تلفن همراه یا ثابت دریافت کنید.
 - برخورداری از تماس رایگان و صرفهجویی در هزینهها: با استفاده از آیوکام، تماسهای رایگان را تحت وب، بدون نیاز به خط تلفن و پرداخت هزینههای اضافی، دریافت کنید.
 - بدون نیاز به دستگاه و شماره تلفن: شما برای استفاده از آیوکام فقط کافی است افزونه آن را روی سایت نصب کنید و نیازی به خط تلفن یا خرید دستگاه جدید ندارید.
 
امکانات آیوکام؛ فراتر از تماس و چت آنلاین
آنچه که آیوکام را به ابزاری فوقالعاده برای ارتباط با مشتری تبدیل میکند، ویژگیها و امکانات آن است که عبارتند از:
- تماس تصویری: برقراری تماس تصویری برای ارتباط راحت با مشتریان با استفاده از اینترنت و بدون پرداخت هزینه.
 - تماس صوتی: ارتباط صوتی آنلاین در هر زمان و مکانی بدون پرداخت هزینه.
 - گفتگوی متنی: روشی راحت، آشنا و مؤثر برای ارتباطگیری با مشتریان.
 - تقسیم مدیریت گفتگوها و تماسها: بر اساس امکانات سرویس خریداریشده، مدیریت گفتگوها و تماسها را به اعضای دیگر در پنل بسپارید تا پاسخگوی مشتریان باشند.
 - گزارشگیری از عملکرد هر یک از اعضا: در این بخش میتوانید به تماسهای هر پشتیبان، گزارشی از گفتگو و امتیازات گرفتهشده دسترسی داشته باشید.
 - صف انتظار برای گیرندگان تماس: در صورت مشغول بودن کارشناسان، تماسگیرندگان به صف انتظار هدایت میشوند و پس از آزاد شدن اولین کارشناس، با او ارتباط میگیرند.
 - شخصیسازی افزونه: شما میتوانید بعد از خریداری سرویس مورد نظر و توجه به امکانات آن، متن خوشامدگویی در صفحه شروع گفتگو افزونه، جایگاه قرارگیری آن در سایت و رنگبندی آن را به دلخواه خود تغییر دهید.
 - ضبط گفتگوها: مدیران کالسنتر میتوانند صداهای تماسهای پایانیافته را برای ارزیابی کارکنان بررسی کنند و کارکنان نیز با گوش دادن به ضبط تماسها، نقاط قوت و ضعف خود را بشناسند.
 - داشبورد پیشرفته: در این بخش، آمارهای کلی گفتگوها و تماسها و امتیازات مشتریان یا بازدیدکنندگان به آنها قابل رویت هستند.
 - استفاده از زبان انگلیسی افزونه روی سایت: با توجه به امکانات سرویس تهیهشده، برقراری ارتباط صوتی و تصویری برای مشتریان بینالمللی هم امکانپذیر است.
 - دسترسی راحتتر به اطلاعات مشتریان: اطلاعات مشتریان مانند ایمیل، شماره تلفن و توضیحات هر گفتگو را در پنل ذخیره کنید.
 
چرا آیوکام را انتخاب کنیم؟
اگر با موارد زیر روبهرو هستید، آیوکام یکی از بهترین ابزارها برای ارتباط با مشتریان در کسبوکارتان خواهد بود:
- قصد دارید با استفاده از تماسهای صوتی و تصویری، محصولاتتان را معرفی کنید.
 - میخواهید به تمام تماسها پاسخ دهید.
 - میخواهید سریعتر، آسانتر و به شکل کارآمد با مشتریانتان تعامل و ارتباط داشته باشید.
 - تیمهای پشتیبانی و فروش در کسبوکارتان حضور دارند و میخواهید آنها را بهتر مدیریت کنید.
 - چند وبسایت دارید و به دنبال پنل جامعی برای دریافت و مدیریت تماسها و پیامهای آنها هستید.
 - به دنبال ابزاری برای ثبت اطلاعات مهم مشتریان خود هستید و میخواهید به آنها دسترسی راحتتری داشته باشید.
 
سخن پایانی
در دنیایی که سرعت و تغییرات حرف اول را میزنند، تنها کسبوکارهایی موفق میشوند که گوش شنوا دارند و میفهمند مخاطبشان چه میخواهد. شنیدن صدای مشتری، هنری است در خدمت ارتباط مؤثر و تبدیل تجربه به دانشی ارزشمند.
آیوکام شنیدن را به تجربهای هوشمند تبدیل میکند؛ ابزاری که ارتباط را ساده، مؤثر و انسانی میسازد. ما باور داریم رشد از درک متقابل آغاز میشود؛ از هر تماس، هر گفتگو و هر لبخندی که میان شما و مخاطبتان رد و بدل میشود. آیوکام، پلی است میان درک و ارتباط.
واکنش شما چیست؟
        Like
        0
    
        Dislike
        0
    
        Love
        0
    
        Funny
        0
    
        Angry
        0
    
        Sad
        0
    
        Wow
        0
    

