بلک شارک GS3 معرفی شد؛ همراهی ایده‌آل برای ورزشکاران و ماجراجویان

کمپانی بلک شارک به تازگی از جدیدترین ساعت هوشمند خود به نام GS3 در بازار چین رونمایی کرده است. این ساعت هوشمند با طراحی جان‌سخت و مقاوم، عمر باتری چشمگیر و انبوهی از ویژگی‌ها برای علاقه‌مندان به تناسب اندام، به گزینه‌ای جذاب در بین کاربران تبدیل شده است. مشخصات ساعت هوشمند جان‌سخت بلک شارک GS3 […]

۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  0
بلک شارک GS3 معرفی شد؛ همراهی ایده‌آل برای ورزشکاران و ماجراجویان

کمپانی بلک شارک به تازگی از جدیدترین ساعت هوشمند خود به نام GS3 در بازار چین رونمایی کرده است. این ساعت هوشمند با طراحی جان‌سخت و مقاوم، عمر باتری چشمگیر و انبوهی از ویژگی‌ها برای علاقه‌مندان به تناسب اندام، به گزینه‌ای جذاب در بین کاربران تبدیل شده است.

مشخصات ساعت هوشمند جان‌سخت بلک شارک GS3

بلک شارک GS3 از یک نمایشگر امولد 1.43 اینچی و بسیار باکیفیت با نرخ تازه‌سازی 60 هرتز و حداکثر روشنایی 600 نیت بهره می‌برد. این نمایشگر توسط شیشه مقاوم کورنینگ گوریلا گلس با درجه سختی +8H محافظت می‌شود و یک دکمه چرخان دیجیتال برای پیمایش در رابط کاربری دارد.

بلک شارک GS3

ساعت هوشمند جدید بلک شارک با بیش از 100 حالت ورزشی مختلف همراه با سنسورهای داخلی اپتیکال، ضربان قلب و اکسیژن خون برای پایش جامع فاکتورهای سلامت نیز گزینه‌ای ایده‌آل است. این محصول همچنین دارای قابلیت پایش شبانه‌روزی ضربان قلب و اکسیژن خون، پایش خواب و ثبت جامع داده‌هایی مانند گام‌های برداشته‌شده، کالری سوزانده‌شده و فشار خون است.

بلک شارک GS3 از یک تراشه GNSS مستقل با پشتیبانی از سیستم‌های ماهواره‌ای GPS، Beidou، GLONASS، GALILEO و QZSS برای ردیابی دقیق موقعیت مکانی بهره می‌برد. علاوه بر این، این ساعت هوشمند دارای درجه‌بندی ضد آب و گرد و غبار 5ATM+  IP69K است که آن را برای شنا و سایر فعالیت‌های آبی نیز کاملاً مناسب می‌کند.

بلک شارک GS3

GS3 به طور یکپارچه با تمامی فعالیت‌های زندگی روزمره شما ادغام می‌شود. این دستگاه دارای صفحات ساعت هوش مصنوعی، مسیریابی Baidu Maps، دسترسی سریع به کدهای پرداخت، قابلیت NFC برای باز کردن درهای مجهز به قفل هوشمند و همچنین دستیار هوش مصنوعی Baidu Wenxin Yiyuan برای پرسیدن صوتی سؤالات و دریافت اطلاعات است. GS3 همچنین از برقراری تماس با بلوتوث و حذف نویز ENC پشتیبانی می‌کند.

از آنجایی که GS3 یک ساعت هوشمند مقاوم است، بدنه آن بسیار مستحکم بوده و موفق به گذراندن 15 گواهی سخت‌گیرانه استاندارد نظامی شده است. این ویژگی باعث می‌شود تا ساعت در برابر دماهای شدید، شرایط آب و هوایی نامناسب و حتی ضربه و سقوط مقاوم باشد.

بلک شارک GS3

بلک شارک GS3 به لطف تراشه پردازشی بسیار کم مصرف و باتری پرظرفیت خود، از عمر باتری چشمگیر 21 روزه برخوردار است. این ویژگی نیاز به شارژ مکرر را از بین برده و آن را برای مسافرت‌های طولانی یا استفاده روزمره ایده‌آل می‌کند.

قیمت و زمان در دسترس بودن بلک شارک GS3

بلک شارک GS3 در حال حاضر با قیمت ویژه پیش فروش 499 یوان (تقریباً 70 دلار) در JD.com قابل پیش سفارش است. بد نیست بدانید که در اوایل سال جاری نیز بلک شارک ساعت هوشمند GT3 را با نمایشگر امولد 1.96 اینچی با نرخ تازه‌سازی 60 هرتز و قابلیت برقراری تماس با بلوتوث تنها با قیمت 34 دلار عرضه کرد.

بلک شارک GS3

همان‌طور که از توضیحات ارائه شده می‌توان برداشت کرد، بلک شارک GS3 گزینه‌ای عالی برای افرادی است که به دنبال یک ساعت هوشمند بادوام با قابلیت‌های ورزشی فراوان و عمر باتری طولانی هستند. با این حال، در حال حاضر این ساعت هوشمند تنها در چین در دسترس است و خبری در مورد زمان عرضه جهانی آن منتشر نشده است.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow