تاریخ رونمایی از «وان پلاس ایس 3V» اعلام شد؛ نگاهی به مشخصات احتمالی

کمپانی وان پلاس در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی خود در چین اعلام کرد که گوشی Ace 3V را در تاریخ 21 مارس (2 فروردین 1404) رونمایی خواهد کرد. تصاویر و ویدیوهای رسمی منتشر شده از این گوشی آنچه را که تاکنون می‌دانستیم تأیید می‌کنند. بر این اساس، وان پلاس ایس 3V دارای دو دوربین در […]

۲۸ اسفند , ۱۴۰۲ - 14:00
 0  2
تاریخ رونمایی از «وان پلاس ایس 3V» اعلام شد؛ نگاهی به مشخصات احتمالی
وان پلاس ایس 3V

کمپانی وان پلاس در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی خود در چین اعلام کرد که گوشی Ace 3V را در تاریخ 21 مارس (2 فروردین 1404) رونمایی خواهد کرد. تصاویر و ویدیوهای رسمی منتشر شده از این گوشی آنچه را که تاکنون می‌دانستیم تأیید می‌کنند. بر این اساس، وان پلاس ایس 3V دارای دو دوربین در پشت بدنه، لبه‌های تخت و یک رنگ بنفش بسیار زیبا خواهد بود.

گفته می‌شود که وان پلاس ایس 3V به عنوان اولین گوشی با تراشه پردازشی اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 عرضه خواهد شد و به حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی مجهز خواهد بود. رئیس برند داخلی وان پلاس همچنین گفته که عملکرد باتری در این گوشی نسبت به وان پلاس 12 بهتر خواهد بود، و ما بر این باوریم که دلیل این امر باتری بزرگ‌تر 5500 میلی آمپر ساعتی آن است.

وان پلاس ایس 3V

تیزرهای رسمی منتشر شده از وان پلاس ایس 3V دو رنگ خاکستری و بنفش را به نمایش گذاشته‌اند که به نظر می‌رسد هر دو دارای پنل پشتی شیشه‌ای هستند. همچنین، در تصاویر می‌توان دکمه لغزنده هشدار معروف وان پلاس را دید؛ این دکمه پیش‌تر در مدل معمولی ایس 3 (که در بازارهای بین‌المللی با نام وان پلاس 12R به فروش می‌رسد) نیز وجود داشت.

در قسمت پایین بدنه، می‌توان بلندگوی استریو، پورت USB-C، میکروفون و خشاب سیم کارت را مشاهده کرد و به شکلی عجیب و غیرعادی برای وان پلاس، جک هدفون 3.5 میلی متری در قسمت فوقانی تعبیه شده است. بد نیست بدانید که این جک صوتی قدیمی طی یک دهه گذشته در گوشی‌های میان‌رده و پرچم‌دار وان پلاس وجود نداشته است.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow