تلویزیون‌های Max 2025 شیائومی با ویژگی‌های بسیار پیشرفته معرفی شدند

‌تلویزیون‌های Max 2025 شیائومی با پنل‌های ۸۵ و ۱۰۰ اینچی 4K، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، پنل QLED و صدای فراگیر Dolby Atmos برای بازارهای جهانی رونمایی شدند. به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی در رویداد جهانی اخیرش، طیف گسترده‌ای از محصولات جدید را رونمایی کرد. از‌جمله‌ی این محصولات می‌توان به نسل جدید هدفون‌های بی‌سیم شیائومی بادز ۵ و […] نوشته تلویزیون‌های Max 2025 شیائومی با ویژگی‌های بسیار پیشرفته معرفی شدند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۶ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  0
تلویزیون‌های Max 2025 شیائومی با ویژگی‌های بسیار پیشرفته معرفی شدند

‌تلویزیون‌های Max 2025 شیائومی با پنل‌های ۸۵ و ۱۰۰ اینچی 4K، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، پنل QLED و صدای فراگیر Dolby Atmos برای بازارهای جهانی رونمایی شدند.

به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی در رویداد جهانی اخیرش، طیف گسترده‌ای از محصولات جدید را رونمایی کرد. از‌جمله‌ی این محصولات می‌توان به نسل جدید هدفون‌های بی‌سیم شیائومی بادز ۵ و دستبند هوشمند شیائومی بند ۹ و گوشی‌های سری شیائومی 14T اشاره کرد.

گیزموچاینا می‌نویسد که در این رویداد شیائومی با معرفی تلویزیون‌های Max 2025 شیائومی، گامی بزرگ در دنیای تلویزیون‌های هوشمند برداشت. این تلویزیون‌های غول‌پیکر به‌ترتیب با صفحه‌نمایش‌های ۱۰۰ و ۸۵ اینچی و بهره‌مندی از پنل‌های QLED با نرخ نوسازی چشمگیر، تجربه‌ی سینمایی بی‌نظیری را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورند.

ویژگی‌های تلویزیون‌های سری Max 2025 شیائومی

تلویزیون‌های جدید Max 2025 شیائومی

هر دو تلویزیون از طراحی زیبا و مدرن با نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی چشمگیر و حاشیه‌های فلزی بهره می‌برند. پنل‌های 4K UHD آن‌ها با پوشش ۹۴ درصد از فضای رنگ DCI-P3، تصاویری زنده و واقعی را به‌نمایش می‌گذارند. نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و تأخیر ورودی بسیار اندک ۴ میلی‌ثانیه، تجربه‌ی گیمینگ روان و نمایش تصاویری شفاف را هنگام تماشای ورزش یا صحنه‌های سریع تضمین می‌کند.

این تلویزیون‌ها از فناوری‌های پیشرفته‌ی تصویری دالبی ویژن و صوتی دالبی اتموس نیز پشتیبانی می‌کند. حالت‌های VRR و AMD FreeSync Premium بازی‌های روان و بدون لگ را تضمین می‌کنند. پشتیبانی از HDR10+ و HLG و MEMC با نرخ نوسازی متغیر تا ۲۴۰ هرتز در حالت Game Boost، جزئیات تصاویر را به حداکثر می‌رساند و کیفیتی بی‌نظیر را در نمایش محتواهای باکیفیت 4K فراهم می‌کند. تلویزیون‌های جدید شیائومی از دو بلندگوی قدرتمند ۱۵ واتی نیز بهره می‌برند.

تلویزیون‌های جدید Max 2025 شیائومی

تلویزیون‌های سری Max 2025 از سخت‌افزاری قدرتمند شامل پردازنده‌ی چهار‌هسته‌ای Cortex A73 با پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G52 و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۳ گیگابایت رم بهره می‌برند. همچنین با بهره‌مندی از سیستم‌عامل گوگل تی‌وی و کروم‌کست داخلی، تجربه‌ای روان و سرگرم‌کننده را ارائه می‌دهند.

ازنظر اتصالات و درگاه‌ها، تلویزیون‌های پرچم‌دار جدید شیائومی به بلوتوث ۵/۲ و وای‌فای ۶ و درگاه‌های متنوعی همچون HDMI و USB و اترنت مجهز شده‌اند. با پشتیبانی از پلتفرم شیائومی تی‌وی پلاس، دسترسی رایگان به کانال‌های زنده‌ی تلویزیون فراهم می‌شود. همچنین، با دستیار گوگل و قابلیت AirPlay اپل، کنترل دستگاه‌های هوشمند و پخش محتوا از دستگاه‌های اپل به‌سادگی امکان‌پذیر است.

تلویزیون‌های جدید Max 2025 شیائومی

سری مکس ۲۰۲۵ تلویزیون‌های شیائومی قرار است از‌طریق کانال‌های رسمی شیائومی و خرده‌فروشی‌های مجاز در‌دسترس قرار بگیرد. قیمت‌ها این تلویزیون‌ها از ۱,۹۹۹/۹۹ یورو برای مدل ۱۰۰ اینچی و ۱,۲۹۹/۹۹ یورو برای مدل ۸۵ اینچی شروع می‌شود.

نوشته تلویزیون‌های Max 2025 شیائومی با ویژگی‌های بسیار پیشرفته معرفی شدند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow