دفاع تمام عیار سونی از قیمت بالای PS5 Pro

شرکت سونی به نگرانی‌ها و انتقادات درباره قیمت بالای PS5 Pro که در ۷ نوامبر ۲۰۲۴ با قیمت ۶۹۹ دلار، ۶۹۹ پوند و ۷۹۹ یورو عرضه می‌شود، پاسخ داده است. به گزارش تک‌ناک، با وجود اینکه برخی از طرفداران از قیمت بالای PS5 Pro ناراضی هستند، تحلیلگران و توسعه‌دهندگان صنعت بازی از این قیمت دفاع […] نوشته دفاع تمام عیار سونی از قیمت بالای PS5 Pro اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۸ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
دفاع تمام عیار سونی از قیمت بالای PS5 Pro

شرکت سونی به نگرانی‌ها و انتقادات درباره قیمت بالای PS5 Pro که در ۷ نوامبر ۲۰۲۴ با قیمت ۶۹۹ دلار، ۶۹۹ پوند و ۷۹۹ یورو عرضه می‌شود، پاسخ داده است.

به گزارش تک‌ناک، با وجود اینکه برخی از طرفداران از قیمت بالای PS5 Pro ناراضی هستند، تحلیلگران و توسعه‌دهندگان صنعت بازی از این قیمت دفاع و به سخت‌افزار پیشرفته و فناوری‌های جدید آن اشاره کرده‌اند.

به نقل از وب‌سایت wccftech، توشی آئوکی، مدیر ارشد محصول پلی‌استیشن، تأکید کرد که PS5 Pro با بسته کاملی از نوآوری‌ها عرضه می‌شود و ارزش بسیار زیادی برای بازیکنان حرفه‌ای و وفادار خواهد داشت. این نوآوری‌ها شامل موارد زیر است:

  • حافظه SSD دو ترابایتی برای بارگذاری سریع‌تر و فضای بیشتر.
  • Wi-Fi 7 برای اتصال بهتر و پایدارتر.
  • بهبود قابلیت‌های رهگیری پرتو (Ray Tracing) با استفاده از فناوری‌های جدید کارت‌های گرافیک AMD.
  • معرفی PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR)، که یک تکنیک بازسازی تصویر مبتنی بر یادگیری ماشین مشابه DLSS است.
سونی با پاسخ خود از قیمت بالای PS5 Pro دفاع کرد

همچنین آئوکی توضیح داد که تصمیم برای جدا کردن درایو دیسک به‌ عنوان یک آپشن اضافی بر اساس رفتار مصرف‌کنندگان گرفته شده است.

با اینکه بسیاری از بازیکنان هنوز از دیسک‌های فیزیکی استفاده می‌کنند، تعداد زیادی نیز به بازی‌های دیجیتال روی آورده‌اند، بنابراین ارائه گزینه‌ای ماژولار به‌ عنوان بهترین راه‌حل برای پاسخگویی به نیاز تمام بازیکنان در نظر گرفته شده است.

جالب است بدانید که سونی پیش از عرضه کنسول پایه PS5 در سال ۲۰۲۰، برنامه‌ریزی برای PS5 Pro را آغاز کرده بود. با پیشرفت فناوری، سونی تصمیم گرفت که عملکرد کنسول را به‌ طور قابل توجهی ارتقا دهد، از جمله افزایش ۶۷ درصدی واحدهای پردازش و سایر بهبودهایی که در مدل پرو وجود دارد.

نوشته دفاع تمام عیار سونی از قیمت بالای PS5 Pro اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow