ریلمی از GT Neo 6 و GT Neo 6 SE با تراشه‌های جدید رونمایی می‌کند

شرکت ریلمی اخیراً تایید کرده که به زودی از گوشی «ریلمی جی تی نئو 6 اس ای» (Realme GT Neo 6 SE) در بازار چین رونمایی خواهد کرد. این برند همچنین اعلام کرده که این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 مجهز خواهد بود. طبق گزارش‌ها، ریلمی علاوه بر مدل SE، قصد دارد […]

۲۸ اسفند , ۱۴۰۲ - 00:00
 0  2
ریلمی از GT Neo 6 و GT Neo 6 SE با تراشه‌های جدید رونمایی می‌کند
ریلمی جی تی نئو 6

شرکت ریلمی اخیراً تایید کرده که به زودی از گوشی «ریلمی جی تی نئو 6 اس ای» (Realme GT Neo 6 SE) در بازار چین رونمایی خواهد کرد. این برند همچنین اعلام کرده که این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 مجهز خواهد بود.

طبق گزارش‌ها، ریلمی علاوه بر مدل SE، قصد دارد مدل استاندارد ریلمی جی تی نئو 6 را نیز با یک تراشه جدید از سری اسنپدراگون 8 عرضه کند. در ماه فوریه سال جاری، دستگاهی از ریلمی با شماره مدل RMX3851 در نتایج تست بنچمارک گیک‌بنچ (Geekbench) با تراشه جدید مشاهده شد. حالا همین دستگاه در AnTuTu نیز ظاهر شده است که نشان می‌دهد به زمان عرضه آن بسیار نزدیک شده‌ایم.

نتایج ریلمی جی تی نئو 6 در بنچمارک AnTuTu

ریلمی در دسامبر سال 2023 از گوشی ریلمی جی تی 5 پرو با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 رونمایی کرد. پیش از معرفی رسمی، این دستگاه در AnTuTu با امتیاز خیره کننده 2.2 میلیون دیده شده بود. اکنون، همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، ریلمی جی تی نئو 6 با تراشه اسنپدراگون 8 اس نسل 3 (نام احتمالی تراشه جدید کوالکام) امتیاز 1,846,775 را در AnTuTu کسب کرده است.

ریلمی جی تی نئو 6

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که اسنپدراگون 8 اس نسل 3 نسخه کم‌سرعت‌تری از اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود. بر اساس شنیده‌ها، پردازنده مرکزی این تراشه شامل یک هسته با فرکانس 3.01 گیگاهرتز، 3 هسته Cortex-A720 با فرکانس 2.61 گیگاهرتز و سه هسته Cortex-A520 با فرکانس 1.84 گیگاهرتز خواهد بود. همچنین، انتظار می‌رود این تراشه از پردازنده گرافیکی ادرنو 735 بهره ببرد.

تا جایی که به مشخصات فنی ریلمی جی تی نئو 6 مربوط می‌شود، انتظار می‌رود این گوشی با پنل نمایشگر اولد با وضوح تصویری 1.5K و نرخ تازه‌سازی 144 هرتز عرضه شود. همچنین گفته می‌شود این دستگاه دارای حداکثر 24 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) بهره برده و از شارژ سریع 100 وات پشتیبانی کند.

به غیر از بازار چین، انتظار می‌رود ریلمی جی تی نئو 6 در بازارهای دیگری نیز عرضه شود. دلیل این امر تاییدیه‌هایی است که اخیراً این دستگاه از مراجع صدور گواهینامه مانند EEC اروپا، BIS هند و TKDN اندونزی دریافت کرده است.

در چین، انتظار می‌رود ریلمی جی تی نئو 6 با گوشی‌های معرفی نشده‌ای مانند آیکو زد 9 توربو (iQOO Z9 Turbo) و ردمی نوت 13 توربو (Redmi Note 13 Turbo) که مجهز به اسنپدراگون 8 اس نسل 3 خواهند بود رقابت کند.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow