سامسونگ نام «گیم لانچر» را به «گیمینگ هاب» تغییر می‌دهد

سامسونگ روی گوشی‌های خود برنامه‌ای به نام «گیم لانچر» (Game Launcher) و روی نمایشگرهای هوشمندش (از تلویزیون‌های هوشمند گرفته تا پروژکتورها) برنامه‌ای به نام «گیمینگ هاب» (Gaming Hub) دارد. این موضوع کمی گیج‌کننده است، چون این دو برنامه اساساً یکسان هستند و فرق خاصی بین آن‌ها وجود ندارد. با توجه به همین موضوع و برای […]

۰۳ فروردین , ۱۴۰۳ - 18:00
 0  1
سامسونگ نام «گیم لانچر» را به «گیمینگ هاب» تغییر می‌دهد
گیم لانچر

سامسونگ روی گوشی‌های خود برنامه‌ای به نام «گیم لانچر» (Game Launcher) و روی نمایشگرهای هوشمندش (از تلویزیون‌های هوشمند گرفته تا پروژکتورها) برنامه‌ای به نام «گیمینگ هاب» (Gaming Hub) دارد. این موضوع کمی گیج‌کننده است، چون این دو برنامه اساساً یکسان هستند و فرق خاصی بین آن‌ها وجود ندارد. با توجه به همین موضوع و برای هماهنگ کردن تمامی دستگاه‌ها با هم، سامسونگ تصمیم گرفته تا از این به بعد این دو برنامه نام یکسانی داشته باشند. این شرکت کره‌ای اعلام کرده که گیم لانچر را به گیمینگ هاب تغییر نام می‌دهد، اما به جز میان‌بر برنامه هیچ تغییر دیگری وجود نخواهد داشت.

گیمینگ هاب اولین بار در سال 2022 معرفی شد و به شما امکان می‌دهد یک کنترلر بی‌سیم را به نمایشگر وصل کرده و از سرویس‌های محبوب استریم بازی استفاده کنید. سامسونگ حتی سرویس اختصاصی خودش به نام «Instant Plays» دارد که به کاربران اجازه می‌دهد، بدون نیاز به دانلود یا نصب بازی‌ها، تنها روی دکمه اجرا لمس کرده و آن‌ها را تجربه کنند.

گیم لانچر

همانطور که در بیانیه مطبوعاتی سامسونگ نیز ذکر شده است، Instant Plays روی گیمینگ هاب موبایل هم در دسترس است. اما این موضوع چندان جدید نیست، چرا که این قابلیت حداقل از سال 2022 وجود داشته است. البته، این قابلیت حتی بعد از این همه مدت هنوز در مرحله بتا قرار دارد و اگر تا به حال در مورد Instant Plays چیزی نشنیده‌اید، احتمالاً به خاطر محدودیت دسترسی به آن است (این قابلیت در حال حاضر فقط در آمریکا و کانادا در دسترس است).

در بیانیه مطبوعاتی همچنین اشاره‌ای نیز به توسعه‌دهندگان بازی شده است:

پلتفرم ابری سامسونگ از فایل‌های APK اندروید و شیوه مبتنی بر ابر برای همکاری با MMP پشتیبانی می‌کند و با مدل‌های موجود کسب درآمد درون بازی برای مطابقت بدون دردسر با عملیات فعلی ناشران بازی سازگار است.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow