سامسونگ گوشی هوشمند Galaxy S24 FE را رسما رونمایی کرد

سامسونگ گوشی هوشمند Galaxy S24 FE از سری Fan Edition را با ویژگی‌های پرچمدار و امکانات پیشرفته رسما رونمایی کرد به گزارش تکناک،این گوشی، جانشین Galaxy S23 FE سال گذشته است و با ویژگی‌های قابل‌توجهی عرضه شده که تجربه‌ای مشابه با گوشی‌های پرچمدار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و کیفیت ساخت بالا […] نوشته سامسونگ گوشی هوشمند Galaxy S24 FE را رسما رونمایی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۶ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  4
سامسونگ گوشی هوشمند Galaxy S24 FE را رسما رونمایی کرد

سامسونگ گوشی هوشمند Galaxy S24 FE از سری Fan Edition را با ویژگی‌های پرچمدار و امکانات پیشرفته رسما رونمایی کرد

به گزارش تکناک،این گوشی، جانشین Galaxy S23 FE سال گذشته است و با ویژگی‌های قابل‌توجهی عرضه شده که تجربه‌ای مشابه با گوشی‌های پرچمدار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و کیفیت ساخت بالا

فون‌آرنا می‌نویسد که گوشی Galaxy S24 FE دارای صفحه‌نمایش 6.7 اینچی FHD+ AMOLED است که با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز عملکردی بسیار روان ارائه می‌دهد.

این صفحه‌نمایش روشنایی قابل‌توجهی دارد و حاشیه‌های بسیار باریکی به اندازه 1.9 میلی‌متر را به کاربر ارائه می‌دهد. همچنین، محافظ Corning Gorilla Glass Victus+ نیز برای محافظت در برابر خط و خش و ضربه به این گوشی افزوده شده است.

عملکرد قدرتمند با تراشه Exynos 2400e

سامسونگ برای Galaxy S24 FE از تراشه قدرتمند Exynos 2400e استفاده کرده است که در سطح جهانی عرضه می‌شود. این گوشی با بهبود سیستم خنک‌سازی، از یک محفظه بخار بزرگ‌تر بهره می‌برد که باعث افزایش کارایی دستگاه در مدت زمان طولانی می‌شود.

سامسونگ ادعا می‌کند که این فناوری جدید به کاربران امکان می‌دهد تا عملکرد بهتری را در استفاده طولانی‌مدت تجربه کنند.

نرم‌افزار و بروزرسانی‌های طولانی‌مدت

این گوشی با سیستم‌عامل Android 14 و رابط کاربری One UI 6.1 عرضه می‌شود. یکی از ویژگی‌های برجسته Galaxy S24 FE این است که سامسونگ تعهد داده تا 7 سال بروزرسانی‌های اندروید و امنیتی را برای این گوشی ارائه کند.

همچنین، ویژگی‌های نرم‌افزاری پیشرفته‌ای مانند Generative Edit، Portrait Studio، Edit Suggestions و Instant Slow-mo از دیگر امکانات این گوشی هستند. همکاری با گوگل نیز قابلیت‌های مفیدی همچون Circle to Search، Interpreter، Live Translate و Note Assist را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تلفن همراه Galaxy S24 FE سامسونگ

دوربین‌های پیشرفته برای ثبت تصاویر باکیفیت

گوشی Galaxy S24 FE دارای سه دوربین در بخش پشتی است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت تثبیت‌کننده نوری تصویر (OIS)، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی با زاویه دید 123 درجه، و دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری است.

این ترکیب دوربین‌ها امکانات گسترده‌ای برای عکاسی و فیلم‌برداری حرفه‌ای ارائه می‌دهد. دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی نیز با قابلیت‌های تثبیت‌کننده دیجیتال تصویر (VDIS) و OIS، کیفیت بالایی برای تصاویر سلفی ارائه می‌کند.

طراحی و مقاومت

گوشی Galaxy S24 FE با بدنه‌ای شیشه‌ای و فریمی از جنس آلومینیوم طراحی شده است. این گوشی همچنین دارای استاندارد IP68 است که آن را در برابر نفوذ گرد و غبار و آب مقاوم می‌سازد. این ویژگی باعث می‌شود کاربران در شرایط مختلف محیطی بتوانند از دستگاه خود استفاده کنند بدون نگرانی از آسیب‌دیدگی.

باتری با ظرفیت بالا و پشتیبانی از شارژ سریع

باتری Galaxy S24 FE دارای ظرفیت 4700 میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، گوشی از قابلیت‌های شارژ بی‌سیم و شارژ معکوس بی‌سیم نیز برخوردار است که امکانات بیشتری را برای کاربرانی که از لوازم جانبی بی‌سیم استفاده می‌کنند، فراهم می‌کند.

مشخصات فنی Samsung Galaxy S24 FE

  • صفحه‌نمایش: 6.7 اینچی FHD+ Infinity-O Dynamic AMOLED، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، روشنایی تا 1900 نیت، محافظ Corning Gorilla Glass Victus+
  • پردازنده: Exynos 2400e با پردازنده گرافیکی Xclipse 940
  • رم: 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 128/256/512 گیگابایت
  • سیستم‌عامل: Android 14 با رابط کاربری One UI 6.1.1
  • دوربین‌ها:
    • دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS
    • دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی با زاویه 123 درجه
    • دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3X
    • دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی
  • مقاومت: IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب
  • امکانات دیگر: USB Type-C، اسپیکرهای استریو با Dolby Atmos، اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش
  • ابعاد: 77.3 x 162.0 x 8.0 میلی‌متر؛ وزن: 213 گرم
  • شبکه: 5G SA/NSA، 4G VoLTE، Wi-Fi 6E، Bluetooth 5.3، GPS + GLONASS، USB 3.1، NFC
  • باتری: 4700 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات، شارژ بی‌سیم و شارژ معکوس بی‌سیم

قیمت و زمان عرضه

گوشی Samsung Galaxy S24 FE در رنگ‌های آبی، گرافیت، خاکستری، نعناعی و زرد عرضه می‌شود. قیمت مدل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی این گوشی برابر با 649.99 دلار (حدود 54,355 روپیه) است. مدل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز با قیمت 709.99 دلار (حدود 59,370 روپیه) به فروش می‌رسد.

این گوشی هم‌اکنون در برخی بازارهای اروپایی، ایالات متحده و دیگر نقاط جهان قابل سفارش است و عرضه رسمی آن از تاریخ 3 اکتبر آغاز خواهد شد. قیمت و زمان عرضه Galaxy S24 FE در بازار هند نیز به زودی اعلام خواهد شد.

نوشته سامسونگ گوشی هوشمند Galaxy S24 FE را رسما رونمایی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow