سامسونگ گوشی گلکسی M15 5G Prime Edition را معرفی کرد

سامسونگ با معرفی گوشی گلکسی M15 5G Prime Edition، نسخه ارتقا یافته‌ای از گلکسی M15 5G را روانه بازار کرده است. گوشی گلکسی M15 5G Prime Edition دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی AMOLED، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰+ مدیاتک است. به گزارش تکناک، این گوشی هوشمند با بهره‌گیری […] نوشته سامسونگ گوشی گلکسی M15 5G Prime Edition را معرفی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۶ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  4
سامسونگ گوشی گلکسی M15 5G Prime Edition را معرفی کرد

سامسونگ با معرفی گوشی گلکسی M15 5G Prime Edition، نسخه ارتقا یافته‌ای از گلکسی M15 5G را روانه بازار کرده است.

گوشی گلکسی M15 5G Prime Edition دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی AMOLED، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰+ مدیاتک است.

به گزارش تکناک، این گوشی هوشمند با بهره‌گیری از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، تجربه‌ای بصری روان و رنگارنگ را به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی آن، سلفی‌های باکیفیت و تماس‌های ویدیویی شفاف را تضمین می‌کند.

قلب تپنده‌ی گلکسی M15 5G Prime Edition، تراشه قدرتمند دیمنسیتی ۶۱۰۰+ مدیاتک است که به همراه ۸ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت رم مجازی، عملکرد روان و سریعی را برای انجام همزمان چندین کار و اجرای بازی‌های سنگین فراهم می‌کند. این گوشی با اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6 سامسونگ همراه شده و از پشتیبانی طولانی مدت نرم‌افزاری برخوردار است.

گوشی گلکسی M15 5G Prime Edition دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی

دوربین سه گانه این گوشی، با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، جزئیات تصاویر را به شکلی شگفت‌انگیز ثبت می‌کند. لنز اولترا واید ۵ مگاپیکسلی نیز برای ثبت مناظر گسترده و چشم‌اندازهای وسیع بسیار مناسب است.

همچنین، لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی به شما امکان می‌دهد تا جزئیات ریز اجسام را با وضوح بالا ثبت کنید. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز برای گرفتن سلفی‌های با کیفیت بالا و پرتره‌های جذاب، انتخابی ایده‌آل است.

این گوشی به یک حسگر اثر انگشت جانبی برای امنیت بیشتر مجهز شده است. باتری قدرتمند ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن، عمر باتری طولانی مدتی را برای کاربران فعال تضمین می‌کند. همچنین، از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند، هرچند که شارژر در جعبه دستگاه قرار ندارد.

گوشی گلکسی M15 5G Prime Edition دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی

گیزچاینا می‌نویسد که گلکسی M15 5G Prime Edition با پشتیبانی از طیف وسیعی از باندهای 5G، اتصال سریع و پایدار را در اکثر شبکه‌های نسل پنجم تضمین می‌کند.

علاوه‌براین، امکان استفاده همزمان از دو سیم کارت 4G VoLTE، Wi-Fi پرسرعت، بلوتوث ۵.۳ و GPS، تجربه‌ای کامل از اتصال را برای کاربر فراهم می‌آورد. همچنین، وجود پورت USB Type-C امکان انتقال سریع داده‌ها را فراهم می‌کند.

این گوشی در سه گزینه حافظه و رم مختلف ازجمله؛ ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود تا نیازهای مختلف کاربران را برآورده کند. همچنین، با پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا ۱ ترابایت، امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی به راحتی فراهم است.

نوشته سامسونگ گوشی گلکسی M15 5G Prime Edition را معرفی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow