صدرنشینی Vivo X200 Pro در رتبه بندی جدید قدرتمندترین گوشی های اندرویدی

گوشی Vivo X200 Pro با کسب امتیاز بی‌نظیر ۳ میلیون در بنچمارک AnTuTu، عنوان قدرتمندترین گوشی اندرویدی را از آن خود کرد. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این گوشی به لطف تراشه فوق‌العاده قدرتمند Dimensity 9400 مجهز به بیش از ۳۰ میلیارد ترانزیستور، عملکردی بسیار سریع و روان را برای انجام هم‌زمان چندین کار سنگین […] نوشته صدرنشینی Vivo X200 Pro در رتبه بندی جدید قدرتمندترین گوشی های اندرویدی اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۸ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  0
صدرنشینی Vivo X200 Pro در رتبه بندی جدید قدرتمندترین گوشی های اندرویدی

گوشی Vivo X200 Pro با کسب امتیاز بی‌نظیر ۳ میلیون در بنچمارک AnTuTu، عنوان قدرتمندترین گوشی اندرویدی را از آن خود کرد.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این گوشی به لطف تراشه فوق‌العاده قدرتمند Dimensity 9400 مجهز به بیش از ۳۰ میلیارد ترانزیستور، عملکردی بسیار سریع و روان را برای انجام هم‌زمان چندین کار سنگین فراهم می‌کند.

این تراشه جدیدترین فناوری تولید تراشه TSMC به حساب می‌آید که کارآمد و کم‌مصرف است.

در تازه‌ترین گزارش AnTuTu، گوشی هوشمند Vivo X200 Pro با کسب امتیاز خیره‌کننده 3,007,853، بالاتر از رقیب خود گوشی Oppo Find X8 رسید، که نشان می‌دهد ویوو توانسته است با بهینه‌سازی نرم‌افزاری و سیستم خنک‌کننده، عملکرد بهتری از این تراشه بگیرد.

Vivo X200 Pro، قدرتمندترین گوشی اندرویدی معرفی شد

با وجود اینکه Dimensity 9400 در حال حاضر قوی‌ترین تراشه موجود به نظر می‌رسد، رقیب اصلی آن Snapdragon 8 Gen 4  (که ممکن است Snapdragon 8 Elite نامیده شود) هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، هرچند انتظار می‌رود تا اواخر ماه آینده میلادی این اتفاق صورت گیرد. همچنین انتظار می‌رود MediaTek در اول نوامبر از تراشه Dimensity 9400 رونمایی کند.

هر دو تراشه توسط TSMC با استفاده از فرایند پیشرفته ۳ نانومتری نسل دوم (N3E) تولید خواهند شد.

نتایج بنچمارک Geekbench نشان می‌دهد که عملکرد Snapdragon 8 Gen 4 کمی بهتر از Dimensity 9400 می‌باشد. در تست تک هسته‌ای، امتیاز ۳۲۳۶ و در تست چند هسته‌ای، امتیاز ۱۰۰۴۹ را کسب کرده است.

این در حالی می‌باشد که Dimensity 9400 به ترتیب امتیازهای ۲۸۸۹ و ۸۸۳۳ را در این تست‌ها به دست آورده است.

ذکر این نکته ضروری است که برنامه بنچمارک AnTuTu به دلیل حذف از Google Play Store به دلایل امنیتی، تنها از طریق App Store قابل دانلود است.

این در حالی است که برنامه Geekbench برای هر دو سیستم‌عامل iOS و اندروید در دسترس است و کاربران می‌توانند برای نصب آن روی آیفون، روی لینک “https://browser.geekbench.com/ios-benchmarks” و برای نصب روی دستگاه‌های اندرویدی، روی لینک “https://play.google.com/store/apps/details?id=com.primatelabs.geekbench6&hl=en_US&pli=1” کلیک نمایند.

نوشته صدرنشینی Vivo X200 Pro در رتبه بندی جدید قدرتمندترین گوشی های اندرویدی اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow