مایکروسافت نسخه آزمایشی ISO ویندوز ۱۱ 24H2 را منتشر کرد

مایکروسافت نسخه‌ای آزمایشی از ویندوز ۱۱ 24H2 را منتشر کرده است تا کاربران با دانلود و نصب آن، ویژگی‌های جدید و تغییراتش را بررسی کنند. به‌گزارش تک‌ناک، با نزدیک‌شدن به انتشار عمومی ویندوز ۱۱ نسخه 24H2، مایکروسافت فایل ISO ارزیابی رسمی این سیستم‌عامل را منتشر کرده است. این فایل‌ها اکنون برای دانلود با زبان‌های مختلف […] نوشته مایکروسافت نسخه آزمایشی ISO ویندوز ۱۱ 24H2 را منتشر کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۶ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  2
مایکروسافت نسخه آزمایشی ISO ویندوز ۱۱ 24H2 را منتشر کرد

مایکروسافت نسخه‌ای آزمایشی از ویندوز ۱۱ 24H2 را منتشر کرده است تا کاربران با دانلود و نصب آن، ویژگی‌های جدید و تغییراتش را بررسی کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، با نزدیک‌شدن به انتشار عمومی ویندوز ۱۱ نسخه 24H2، مایکروسافت فایل ISO ارزیابی رسمی این سیستم‌عامل را منتشر کرده است. این فایل‌ها اکنون برای دانلود با زبان‌های مختلف در‌دسترس هستند:

  • ویندوز ۱۱ 24H2 سازمانی / LTSC 2024
  • ویندوز سرور ۲۰۲۵ (نسخه‌ی سرور مبتنی‌بر نسخه‌ی 24H2)
  • Azure Stack HCI نسخه‌ی 24H2

نئووین می‌نویسد که تمامی ISOها شامل به‌روزرسانی KB5043080 هستند که شماره‌ی نسخه را به 26100.1742 ارتقا می‌دهد. اگر به دانلود فایل‌های ISO ارزیابی ویندوز ۱۱ 24H2 علاقه‌مندید، می‌توانید آن‌ها را ازطریق نسخه‌ی سازمانی یا نسخه سازمانی LTSC) دریافت کنید.

اگرهم به زبان‌های دیگری غیر از انگلیسی و نسخه‌ی سرور یا Azure Stack HCI نیاز دارید، می‌توانید از لینک‌هایی استفاده کنید که کاربر Bob Pony در توییتر به‌اشتراک گذاشته است.

ISOهای ارزیابی ارائه‌شده به فرایند فعال‌سازی نیازی ندارند؛ اما دوره‌ی آزمایشی آن‌ها محدود به ۹۰ روز است. نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۱ با فرمت ISO معمولی و برای استفاده‌ی عمومی، به‌زودی دردسترس خواهد بود. شواهد حاکی از آن است که مایکروسافت مراحل پایانی انتشار نسخه‌ی 24H2 را طی می‌کند.

نسخه آزمایشی ISO ویندوز ۱۱ 24H2

برای بررسی دقیق ویژگی‌های جدید و تغییرات اعمال‌شده در این نسخه، به این لینک مراجعه کنید. همچنین، برای دریافت راهنمایی درباره‌ی به‌روزرسانی سیستم به این نسخه، می‌توانید از فایل راهنما استفاده کنید.

نوشته مایکروسافت نسخه آزمایشی ISO ویندوز ۱۱ 24H2 را منتشر کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow