متا از هوش مصنوعی برای بازسازی اینفلوئنسرها استفاده می‌کند

شرکت متا در حال طراحی فناوری هوش مصنوعی برای بازسازی اینفلوئنسرها است، که می‌تواند در زمینه‌های مختلفی مانند: بازاریابی، تولید محتوا و تعامل با کاربران، کاربرد داشته باشد. به گزارش تک‌ناک، متا چشم‌انداز بزرگی برای استفاده از هوش مصنوعی در کمک به سازندگان محتوا دارد و امروز در کنفرانس Connect، دو دموی چشمگیر از این […] نوشته متا از هوش مصنوعی برای بازسازی اینفلوئنسرها استفاده می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۵ مهر , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  2
متا از هوش مصنوعی برای بازسازی اینفلوئنسرها استفاده می‌کند

شرکت متا در حال طراحی فناوری هوش مصنوعی برای بازسازی اینفلوئنسرها است، که می‌تواند در زمینه‌های مختلفی مانند: بازاریابی، تولید محتوا و تعامل با کاربران، کاربرد داشته باشد.

به گزارش تک‌ناک، متا چشم‌انداز بزرگی برای استفاده از هوش مصنوعی در کمک به سازندگان محتوا دارد و امروز در کنفرانس Connect، دو دموی چشمگیر از این چشم‌انداز را به نمایش گذاشت.

ورج می‌نویسد که یکی از مهم‌ترین دستاوردهای ارائه شده، بازسازی اینفلوئنسرها به صورت کامل و واقعی توسط هوش مصنوعی بود.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، در یک نمایش زنده، یک شخصیت هوش مصنوعی شبیه‌سازی شده از یک سازنده محتوا را معرفی کرد. این شخصیت نه تنها از نظر ظاهری به سازنده اصلی شباهت داشت، بلکه لحن گفتار و پاسخ‌های آن نیز به طور کامل شبیه به او بود.

این نمایش پتانسیل بالای فناوری هوش مصنوعی در شبیه‌سازی شخصیت‌های انسانی را به خوبی نشان داد.

همچنین ابزاری دیگر در حال توسعه است که می‌تواند ویدیوهای کوتاه (ریلزها) را به صورت خودکار به زبان‌های مختلف دوبله کند. این ابزار نه تنها صدا، بلکه حرکات دهان سازنده را نیز با زبان جدید هماهنگ می‌کند.

زاکربرگ، در یک نمایش زنده، دو نمونه از این فناوری را ارائه داد که در آنها ریلزهای اسپانیایی به انگلیسی دوبله شده بودند. اگرچه این نمایش به صورت زنده نبود، اما نشان داد که این فناوری پتانسیل بالایی برای ایجاد ویدیوهای چندزبانه با حفظ اصالت صدا و تصویر سازنده دارد.

این فناوری پتانسیل آن را دارد که به یک ابزار قدرتمند برای افزایش دسترسی محتوا تبدیل شود و به این ترتیب، رشد چشمگیری در تعداد مخاطبان ایجاد کند.

شرکت متا با سرمایه‌گذاری روی این فناوری، قصد دارد جایگاه خود را در بازار پلتفرم‌های اشتراک ویدیو تقویت و با رقبایی مانند: تیک‌تاک و یوتیوب که خود نیز در حال توسعه فناوری‌های مشابه هستند، رقابت نماید.

همچنین متا در کنفرانس Connect امروز ویژگی‌های دیگری مرتبط با هوش مصنوعی را معرفی کرد، از جمله دستیار هوش مصنوعی که می‌تواند با صدای افراد مشهور صحبت کند.

نوشته متا از هوش مصنوعی برای بازسازی اینفلوئنسرها استفاده می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow