معرفی نسخه ویژه «ردمی نوت 13 پرو پلاس» برای طرفداران مسی و آرژانتین

شیائومی در ابتدای سال جاری میلادی گوشی «ردمی نوت 13 پرو پلاس» را در هند عرضه کرد. حال، این برند برای جشن دهمین سالگرد فعالیت خود در دومین بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند دنیا، نسخه ویژه‌ای تحت عنوان «چمپیونز ادیشن» از این گوشی را معرفی کرده است.این نسخه از نظر سخت افزاری تفاوتی با نسخه استاندارد […]

۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 01:00
 0  1
معرفی نسخه ویژه «ردمی نوت 13 پرو پلاس» برای طرفداران مسی و آرژانتین

شیائومی در ابتدای سال جاری میلادی گوشی «ردمی نوت 13 پرو پلاس» را در هند عرضه کرد. حال، این برند برای جشن دهمین سالگرد فعالیت خود در دومین بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند دنیا، نسخه ویژه‌ای تحت عنوان «چمپیونز ادیشن» از این گوشی را معرفی کرده است.این نسخه از نظر سخت افزاری تفاوتی با نسخه استاندارد ردمی نوت 13 پرو پلاس ندارد، اما با یک جعبه خرده فروشی خاص با طراحی آبی و سفید عرضه می‌شود که در آن از پیراهن و سایر المان‌های تیم ملی فوتبال آرژانتین، قهرمان جام جهانی 2022 الهام گرفته شده است.

ردمی نوت 13 پرو پلاس چمپیونز ادیشن

بسته‌بندی این محصول شامل یک آداپتور برق و یک ابزار طلایی جهت خارج‌سازی سیم‌کارت با لوگوی فدراسیون فوتبال آرژانتین (AFA) است. همچنین، لوگوی مشابهی را می‌توان در پنل پشتی این نسخه ویژه از ردمی نوت 13 پرو پلاس مشاهده کرد که با شماره 10 تزئین شده است. این شماره هم به جشن دهمین سالگرد حضور شیائومی در هند اشاره دارد و هم یادآور شماره پیراهن لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 است. علاوه بر این، نسخه «چمپیونز ادیشن» از یک رابط کاربری اختصاصی با صفحه قفل، تصاویر پس‌زمینه و آیکون‌های ویژه بهره می‌برد.

معرفی نسخه ویژه «ردمی نوت 13 پرو پلاس» برای طرفداران مسی و آرژانتین

اگر بخواهیم در مورد نسخه اصلی ردمی نوت 13 پرو پلاس بگوییم، باید به طور خلاصه اشاره کنیم که این گوشی به عنوان بهترین مدل سری ردمی نوت 13، از مشخصات و ویژگی‌های برجسته‌ای در سطح پرچمدارها بهره می‌برد. این دستگاه مجهز به صفحه نمایشی با کیفیت 1.5K، دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با سنسور سامسونگ، پردازنده دیمنسیتی 7200 اولترا، حافظه رم LPDDR5، فضای ذخیره‌سازی UFS 3.1، و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات می‌باشد.

معرفی نسخه ویژه «ردمی نوت 13 پرو پلاس» برای طرفداران مسی و آرژانتین

ردمی نوت 13 پرو پلاس نسخه چمپیونز ادیشن تنها در یک پیکربندی با 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی به قیمت 37999 روپیه هند (حدود 455 دلار یا 425 یورو) عرضه خواهد شد. فروش این محصول از تاریخ 15 مه (26 ارديبهشت) از طریق Flipkart، وب‌سایت رسمی شیائومی در هند و فروشگاه‌های خرده فروشی این کشور آغاز خواهد شد.

در مجموع، این نسخه ویژه از ردمی نوت 13 پرو پلاس می‌تواند برای طرفداران فوتبال و به خصوص تیم ملی آرژانتین، و همچنین، علاقه‌مندان به گوشی‌های خاص با رابط کاربری اختصاصی جذابیت داشته باشد. با این حال، سخت افزار این نسخه تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد و پیشنهاد می‌شود پیش از خرید حتماً مشخصات ردمی نوت 13 پرو پلاس را از طریق این لینک بررسی کنید.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow