نگاهی به لیست برترین قاتلان پرچمدار از نگاه AnTuTu در آوریل 2024

بنچمارک AnTuTu به تازگی لیست خود از بهترین گوشی‌های هوشمند در دو دسته پرچمدار و قاتل پرچمدار را برای ماه آوریل (13 فروردین تا 12 اردیبهشت) منتشر کرده است. گوشی «ایسوس راگ فون 8 پرو» برای دومین ماه متوالی در صدر جدول پرچمدارها قرار گرفته است (که در مقاله‌ای جداگانه به آن لیست پرداخته خواهد […]

۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12:00
 0  1
نگاهی به لیست برترین قاتلان پرچمدار از نگاه AnTuTu در آوریل 2024

بنچمارک AnTuTu به تازگی لیست خود از بهترین گوشی‌های هوشمند در دو دسته پرچمدار و قاتل پرچمدار را برای ماه آوریل (13 فروردین تا 12 اردیبهشت) منتشر کرده است. گوشی «ایسوس راگ فون 8 پرو» برای دومین ماه متوالی در صدر جدول پرچمدارها قرار گرفته است (که در مقاله‌ای جداگانه به آن لیست پرداخته خواهد شد)، در حالی که «وان پلاس ایس 3 وی» (OnePlus Ace 3V) نیز برای دومین ماه متوالی جایگاه اولی خود را در لیست قاتلان پرچمدار حفظ کرده است.

در این مقاله، ما بر روی فهرست قاتلان پرچمدار تمرکز می‌کنیم و این گوشی‌های میان‌رده قدرتمند را مورد بررسی قرار می‌دهیم. پس در ادامه با دیجی رو همراه باشید.

برترین قاتلان پرچمدار در ماه آوریل 2024 (13 فروردین تا 12 اردیبهشت):

  1. OnePlus Ace 3V (پردازنده اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3): با امتیاز 1,441,870 برای مدل مجهز به 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی، این گوشی قدرتمند و محبوب توانسته در صدر جدول قرار بگیرد.
  2. Realme GT Neo 6 SE (پردازنده اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3): این گوشی با امتیاز 1,429,445 برای مدل 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی، نسبت به ماه گذشته جهش قابل توجهی داشته و به رتبه دوم رسیده است.
  3. Redmi K70E (پردازشی دیمنسیتی 8300 اولترا): با امتیاز 1,378,953 برای مدل 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی، این گوشی از شیائومی با پردازنده جدید مدیاتک، یعنی دیمنسیتی 8300 اولترا، در جایگاه سوم قرار گرفته است.
OnePlus Ace 3V
وان پلاس ایس 3V

سایر گوشی‌های موجود در لیست به ترتیب عبارتند از:

  • Realme GT Neo 5 SE (پردازنده اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2)
  • Redmi Note 12 Turbo (پردازنده اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2)
  • Oppo Reno 7 5G (پردازنده دیمنسیتی 8200)
  • iQOO Neo 7 SE (پردازنده دیمنسیتی 8200)
  • iQOO Z8 (پردازنده دیمنسیتی 8200)
  • Redmi Note 12T Pro (پردازنده دیمنسیتی 8200 اولترا)
  • OnePlus Ace Racing Edition (پردازنده دیمنسیتی 8100 مکس)

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، تغییر قابل توجهی نسبت به ماه گذشته وجود ندارد. با این حال، جهش قابل ملاحظه Realme GT Neo 6 SE و همچنین افزایش امتیاز چشمگیر Realme GT Neo 5 SE نسبت به ماه گذشته، حاکی از بهینه‌سازی و ارتقاء عملکرد این گوشی‌ها توسط کمپانی ریلمی است.

انتظار می‌رود در لیست ماه آینده شاهد تغییرات قابل توجهی باشیم. چرا که با عرضه گوشی‌های مجهز به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 اس نسل 3، احتمالاً جایگاه اول جدول از OnePlus Ace 3V گرفته خواهد شد. از جمله مدعیان احتمالی صدرنشینی در ماه آینده می‌توان به گوشی‌های Redmi Turbo 3 و iQOO Z9 Turbo اشاره کرد.

در حالی که امتیاز AnTuTu می‌تواند شاخص مناسبی از عملکرد کلی گوشی باشد، اما این تنها معیار برای انتخاب گوشی هوشمند نیست. هنگام خرید گوشی باید به فاکتورهای دیگری مانند کیفیت دوربین، عمر باتری، صفحه نمایش، طراحی و قیمت نیز توجه داشته باشید. گوشی‌های میان‌رده موجود در این لیست، ترکیبی از عملکرد قابل قبول، قیمت مناسب و امکانات به روز را ارائه می‌دهند. با این حال، بسته به نیاز و اولویت‌هایی که دارید، ممکن است گزینه‌های دیگری برای شما مناسب‌تر باشند.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow