نگاهی به مشخصات فاش شده از شیائومی میکس فولد 4

شرکت چینی شیائومی ماه گذشته گوشی هوشمند تاشو میکس فولد 3 (Mix Fold 3) را معرفی کرد و حالا مشغول کار روی نسل بعدی این سری یعنی میکس فولد 4 است که احتمالاً برای عرضه در تابستان 1403 برنامه‌ریزی شده است. امروز یکی از افشاگران مطرح صنعت موبایل به نام Digital Chat Station لیستی از […]

۲۳ اسفند , ۱۴۰۲ - 19:00
 0  0
نگاهی به مشخصات فاش شده از شیائومی میکس فولد 4
شیائومی میکس فولد 3

شرکت چینی شیائومی ماه گذشته گوشی هوشمند تاشو میکس فولد 3 (Mix Fold 3) را معرفی کرد و حالا مشغول کار روی نسل بعدی این سری یعنی میکس فولد 4 است که احتمالاً برای عرضه در تابستان 1403 برنامه‌ریزی شده است.

امروز یکی از افشاگران مطرح صنعت موبایل به نام Digital Chat Station لیستی از مشخصات میکس فولد 4 را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد این گوشی رقیبی جدی برای گلکسی زد فولد 5 و هواوی میت ایکس اس 5 خواهد بود. این لیست کامل نیست اما جزئیات زیادی راجع به گوشی تاشو جدید شیائومی در اختیار ما قرار می‌دهد. با دیجی رو همراه باشید.

بر اساس اطلاعات فاش شده توسط این منبع، شیائومی میکس فولد 4 قرار است نسبت به نسل قبلی خود خط تا (چین‌خوردگی) کمتری روی نمایشگر داشته باشد. همچنین، از ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه، احتمالاً گواهینامه مقاومت در برابر آب (IP rating) و موتور ویبره خطی اختصاصی محور ایکس برخوردار بوده و وزنی بین 220 تا 240 گرم داشته باشد. بر اساس شنیده‌ها، لولا (مفصل) دستگاه نیز تقویت شده و انتظار می‌رود دوام بیشتری داشته باشد.

شیائومی میکس فولد 3

این گوشی تاشو با 16 گیگابایت حافظه رم، 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، باتری حداقل 5000 میلی‌ آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 100 وات و دوربین اصلی با لنز بزرگ 50 مگاپیکسلی در کنار یک لنز پریسکوپ جدید عرضه خواهد شد. علاوه بر این، قطعاً یک لنز فوق عریض و احتمالاً یک لنز تله فوتوی دوم مشابه میکس فولد 3 نیز وجود خواهد داشت. هنوز اطلاعات دقیقی از دوربین سلفی میکس فولد 4 منتشر نشده است، اما با توجه به سابقه شیائومی در استفاده از دوربین‌های سلفی باکیفیت در گوشی‌های تاشو، می‌توان انتظار داشت که این گوشی نیز از یک دوربین سلفی قدرتمند بهره ببرد.

همچنین، انتظار می‌رود شیائومی میکس فولد 3 همچون سایر گوشی‌های رده بالای سال 2024 از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام بهره ببرد و به این ترتیب، جانشین شایسته‌ای برای میکس فولد 3 باشد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از قیمت میکس فولد 4 در دست نیست، اما با توجه به مشخصات قدرتمند و رده بالای آن، انتظار می‌رود که قیمت بالایی داشته باشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow