وان پلاس ایس 3 پرو با رم 16 گیگابایتی و 1 ترابایت حافظه داخلی در راه است

کمپانی وان پلاس سابقه درخشانی در عرضه گوشی‌های هوشمند با مشخصات بالا و قیمت رقابتی دارد. اخیراً شایعات و خبرهای داغی در مورد پرچمدار آینده این شرکت یعنی «وان پلاس ایس 3 پرو» (OnePlus Ace 3 Pro) به گوش می‌رسد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده در وب‌سایت Weibo، به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند از […]

۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 14:00
 0  0
وان پلاس ایس 3 پرو با رم 16 گیگابایتی و 1 ترابایت حافظه داخلی در راه است

کمپانی وان پلاس سابقه درخشانی در عرضه گوشی‌های هوشمند با مشخصات بالا و قیمت رقابتی دارد. اخیراً شایعات و خبرهای داغی در مورد پرچمدار آینده این شرکت یعنی «وان پلاس ایس 3 پرو» (OnePlus Ace 3 Pro) به گوش می‌رسد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده در وب‌سایت Weibo، به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند از جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 نیرو خواهد گرفت. این خبر توسط یکی از افشاگران مطرح Weibo با نام کاربری Smart Pikachu تایید شده است. Smart Pikachu همچنین اشاره می‌کند که وان پلاس همچنان سنت خود را حفظ کرده و نسخه 1 ترابایتی این گوشی را تنها در کشور چین عرضه خواهد کرد.

افشاگر مذکور همچنین به طراحی جدیدی برای وان پلاس ایس 3 پرو اشاره کرده است که البته با توجه به گزارش‌های قبلی، صحت این ادعا کمی مورد تردید است. چرا که ممکن است این اطلاعات صرفاً تکرار ادعاهای افشاگران دیگری باشد که دو هفته پیش مطرح شده بود.

یکی دیگر از نکات قابل توجه مطرح شده در مورد وان پلاس ایس 3 پرو، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی این گوشی است که گفته می‌شود از سنسور سونی IMX890 بهره خواهد برد. این همان سنسوری است که در مدل معمولی ایس 3 (که در بازارهای بین‌المللی با نام وان پلاس 12R شناخته می‌شود) نیز به کار رفته است. البته، با توجه به قدرت پردازشی بالاتر تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3، این سوال مطرح می‌شود که آیا این موضوع می‌تواند منجر به بهبود کیفیت تصاویر خروجی شود یا خیر.

وان پلاس ایس 3

وان پلاس گوشی‌های ایس پرو و ایس 2 پرو را در ماه اوت سال گذشته معرفی کرد. با در نظر گرفتن این موضوع، به نظر می‌رسد که حداقل تا دو ماه دیگر شاهد سیل عظیمی از اخبار و شایعات پیرامون ایس 3 پرو باشیم تا سرانجام وان پلاس از این گوشی هوشمند به صورت رسمی رونمایی کند.

هنوز برای اظهار نظر قطعی در مورد مشخصات نهایی وان پلاس ایس 3 پرو زود است. اما با توجه به سابقه وان پلاس در ارائه گوشی‌های قدرتمند با تمرکز بر ارزش خرید بالا، می‌توان انتظار داشت که ایس 3 پرو نیز محصولی با سخت افزار رده بالا و قیمتی رقابتی باشد. قدرت پردازشی تراشه نسل جدید اسنپدراگون، دوربین مجهز به سنسور باکیفیت و البته امکان ارائه نسخه 1 ترابایتی، همگی از ویژگی‌های جذابی هستند که می‌توانند ایس 3 پرو را به گزینه‌ای وسوسه‌کننده برای کاربران حرفه‌ای تبدیل کنند. با نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی، مطمئناً اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند منتشر خواهد شد. پس همچنان با اخبار فناوری در دیجی رو همراه باشید تا از جدیدترین جزئیات پیرامون وان پلاس ایس 3 پرو مطلع شوید.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow