ویدئویی از جاسوسی یک ایگوانای رباتیک زیر آب

یک شرکت رسانه‌ای انگلیسی، یک ربات به شکل ایگوانا را زیر آب فرستاده است تا از محیط آنجا فیلم‌برداری کند. ایگوانا معمولا روی یک سطح سنگی و زیر نور خورشید دیده می‌شود. این زمان یک بخش مهم از روز برای این مارمولک خونسرد است اما یکی از این حیوانات اصلا نیازی به گرم کردن خود ندارد. این ایگوانا یک جاسوس رباتیک است که مامور شده تا از زندگی همتای واقعی خود فیلم بگیرد. به نقل از پتا پیکسل،  این اولین دوربین رباتیک حیوانات نیست که برای ثبت مخفیانه رازهای دنیای طبیعی فرستاده می‌شود. شرکت رسانه‌ای «جان داونر پروداکشنز»(John Downer Productions) در انگلستان، چندین ویدئو مستند ساخته است که در آنها حیوانات رباتیک فوق‌العاده واقعی به دوربین‌های جاسوسی مجهز هستند و از محیط اطراف فیلم می‌گیرند. این شرکت پیشتر یک خرچنگ رباتیک را به زیر آب فرستاد که در نهایت یک روز شلوغ را برای یک میگوی طاووسی ثبت کرد و در این فرآیند ضربه شدیدی خورد.

۱۳ فروردین , ۱۴۰۳ - 00:00
 0  1
ویدئویی از جاسوسی یک ایگوانای رباتیک زیر آب

یک شرکت رسانه‌ای انگلیسی، یک ربات به شکل ایگوانا را زیر آب فرستاده است تا از محیط آنجا فیلم‌برداری کند.

ایگوانا معمولا روی یک سطح سنگی و زیر نور خورشید دیده می‌شود. این زمان یک بخش مهم از روز برای این مارمولک خونسرد است اما یکی از این حیوانات اصلا نیازی به گرم کردن خود ندارد. این ایگوانا یک جاسوس رباتیک است که مامور شده تا از زندگی همتای واقعی خود فیلم بگیرد.

به نقل از پتا پیکسل،  این اولین دوربین رباتیک حیوانات نیست که برای ثبت مخفیانه رازهای دنیای طبیعی فرستاده می‌شود. شرکت رسانه‌ای «جان داونر پروداکشنز»(John Downer Productions) در انگلستان، چندین ویدئو مستند ساخته است که در آنها حیوانات رباتیک فوق‌العاده واقعی به دوربین‌های جاسوسی مجهز هستند و از محیط اطراف فیلم می‌گیرند. این شرکت پیشتر یک خرچنگ رباتیک را به زیر آب فرستاد که در نهایت یک روز شلوغ را برای یک میگوی طاووسی ثبت کرد و در این فرآیند ضربه شدیدی خورد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow