ویوو V40e با طراحی چشم‌نواز و پردازنده دایمنسیتی 7300 رونمایی شد

کمپانی ویوو (Vivo) امروز از گوشی هوشمند جدید خود با نام ویوو V40e رونمایی کرد. این دستگاه جدید با طراحی جذاب و سخت افزاری قدرتمند به بازار معرفی شده است و ادامه دهنده همان سبک طراحی مدل‌های V40 و V40 پرو است. این گوشی با صفحه نمایش خمیده 6.67 اینچی اولد و سیستم دوربین دوگانه […]

۰۵ مهر , ۱۴۰۳ - 01:00
 0  4
ویوو V40e با طراحی چشم‌نواز و پردازنده دایمنسیتی 7300 رونمایی شد

کمپانی ویوو (Vivo) امروز از گوشی هوشمند جدید خود با نام ویوو V40e رونمایی کرد. این دستگاه جدید با طراحی جذاب و سخت افزاری قدرتمند به بازار معرفی شده است و ادامه دهنده همان سبک طراحی مدل‌های V40 و V40 پرو است. این گوشی با صفحه نمایش خمیده 6.67 اینچی اولد و سیستم دوربین دوگانه در پنل پشتی خود به همراه سیستم Aura Light Portrait، تجربه‌ای جذاب از طراحی ظاهری و قابلیت‌های عکاسی ارائه می‌دهد. با در دیجی رو همراه باشید.

طراحی و صفحه نمایش

گوشی ویوو V40e از یک طراحی شیک و مدرن برخوردار است که با رنگ‌های سبز نعنایی و برنزی عرضه می‌شود. صفحه نمایش اولد 6.67 اینچی این گوشی از رزولوشن فول اچ دی پلاس پشتیبانی می‌کند و با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، تجربه‌ای بسیار روان از وب‌گردی و تماشای محتوا را فراهم می‌کند. همچنین این صفحه نمایش قادر به ارائه حداکثر روشنایی 4500 نیت است که حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز خوانایی خوبی دارد.

ویوو V40e

یکی از ویژگی‌های برجسته ویوو V40e، دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی آن است که دارای فوکوس خودکار چشم است و عکس‌های با کیفیتی را برای علاقه‌مندان به عکاسی سلفی به ارمغان می‌آورد.

دوربین و قابلیت‌های عکاسی

در پشت بدنه گوشی ویوو V40e یک سیستم دوربین دوگانه قرار دارد که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX882 و تثبیت کننده نوری تصویر (OIS) است که ثبت تصاویر واضح و بدون لرزش را تضمین می‌کند. همچنین یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی نیز در کنار این دوربین دیده می‌شود که برای عکس‌برداری از مناظر و یا ثبت عکس‌های گروهی کاربرد دارد.

ویوو با سیستم Aura Light Portrait در این گوشی، به بهبود کیفیت تصاویر پرتره کمک می‌کند. این سیستم باعث می‌شود نورپردازی طبیعی‌تری در تصاویر پرتره ایجاد شود و عکس‌های باکیفیتی حتی در شرایط نوری کم ثبت شود.

ویوو V40e

سخت افزار و عملکرد

ویوو V40e با تراشه پردازشی مدیاتک دایمنسیتی 7300 عرضه می‌شود که از جمله تراشه‌های جدید و قدرتمند در دسته میان‌رده‌ها محسوب می‌شود. این پردازنده با 8 گیگابایت حافظه رم و دو گزینه ذخیره‌سازی 128 و 256 گیگابایت همراه شده است. البته، خریداران باید دقت داشته باشند که این گوشی فاقد درگاه کارت حافظه برای افزایش فضای ذخیره‌سازی است و باید فضای ذخیره‌سازی مناسب را همان ابتدا انتخاب کنند.

این گوشی با سیستم عامل FuntouchOS 14 که بر پایه اندروید 14 است، عرضه می‌شود و ویوو وعده داده که تا سه سال به‌روزرسانی‌های نسخه اندروید و چهار سال به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای این مدل منتشر خواهد کرد.

ویوو V40e از یک باتری بزرگ 5500 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که با شارژ سریع 80 وات همراه شده است. این فناوری شارژ سریع به کاربران امکان می‌دهد تا در مدت کوتاهی گوشی خود را به طور کامل شارژ کنند و از آن استفاده طولانی‌تری داشته باشند.

ویوو V40e

قیمت و زمان عرضه

ویوو V40e در دو نسخه با قیمت‌های متفاوت به بازار عرضه خواهد شد. نسخه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 28,999 روپیه (حدود 347 دلار) و نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 30,999 روپیه (حدود 370 دلار) در دسترس است.

پیش فروش این گوشی هم‌اکنون از طریق فروشگاه آنلاین ویوو و فروشگاه‌های همکار آغاز شده و فروش آزاد نیز از تاریخ 2 اکتبر (11 مهر) شروع خواهد شد.

جمع‌بندی

ویوو V40e با طراحی زیبا، صفحه نمایش اولد باکیفیت، دوربین‌های قدرتمند و سخت افزار به‌روز خود، یک گزینه مناسب برای افرادی است که به دنبال یک گوشی هوشمند میان‌رده با امکانات پیشرفته هستند. قیمت رقابتی و قابلیت‌های متنوع این گوشی، آن را به یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها در بازار تبدیل کرده است.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow