پاسخگویی به ۹۷ درصد تماس‌های مربوط به شکایت از ارتباطات

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرد: به ۹۷ درصد از کل تماس‌های ورودی به مرکز تماس سامانه ثبت، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵)، در دو ماهه ابتدایی سال جاری پاسخ داده شده است

۱۱ تیر , ۱۴۰۲ - 12:00
 0  0
پاسخگویی به ۹۷ درصد تماس‌های مربوط به شکایت از ارتباطات
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرد: به ۹۷ درصد از کل تماس‌های ورودی به مرکز تماس سامانه ثبت، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵)، در دو ماهه ابتدایی سال جاری پاسخ داده شده است

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow