گوشی کوچک اما قدرتمند «ویوو ایکس 200 پرو مینی» در راه است

شرکت ویوو قرار است در تاریخ 14 اکتبر (23 مهر) در یک رویداد بزرگ در شهر پکن، پایتخت چین، از سری گوشی‌های جدید خود یعنی ویوو ایکس 200 (Vivo X200) رونمایی کند. در این سری جدید، دو مدل ویوو ایکس 200 و ویوو ایکس 200 پرو معرفی خواهند شد. اما به نظر می‌رسد که نسخه […]

۰۷ مهر , ۱۴۰۳ - 01:00
 0  4
گوشی کوچک اما قدرتمند «ویوو ایکس 200 پرو مینی» در راه است

شرکت ویوو قرار است در تاریخ 14 اکتبر (23 مهر) در یک رویداد بزرگ در شهر پکن، پایتخت چین، از سری گوشی‌های جدید خود یعنی ویوو ایکس 200 (Vivo X200) رونمایی کند. در این سری جدید، دو مدل ویوو ایکس 200 و ویوو ایکس 200 پرو معرفی خواهند شد. اما به نظر می‌رسد که نسخه کوچک‌تری نیز در این سری وجود دارد که تحت عنوان «ویوو ایکس 200 پرو مینی» (Vivo X200 Pro Mini) معرفی خواهد شد. وجود این گوشی کوچک‌تر از طریق یک پست در شبکه اجتماعی ویبو، توسط مدیر برند ویوو، جیا جینگدونگ، فاش شده است. با دیجی رو همراه باشید.

در این پست که از طریق ویبو منتشر شده، جیا جینگدونگ به معرفی سفیر جدید برند ویوو، یعنی ژنگ چینگ‌ون، قهرمان تنیس و برنده مدال طلای المپیک 2024 پاریس پرداخته است. او اولین زن آسیایی است که موفق به کسب این عنوان شده است. نکته جالب توجه در این پست این است که دستگاه مورد استفاده جیا جینگدونگ برای انتشار آن، گوشی ویوو ایکس 200 پرو مینی بوده که همین موضوع شایعات مربوط به عرضه این نسخه کوچک‌تر را تایید می‌کند.

با توجه به اطلاعات فاش شده، به نظر می‌رسد که ویوو ایکس 200 پرو مینی از لحاظ جایگاه قیمتی و عملکرد، میان دو نسخه پایه و نسخه پرو قرار خواهد گرفت. این گوشی احتمالاً همان اندازه بدنه نسخه پایه یعنی ویوو ایکس 200 را خواهد داشت، اما از نظر مشخصات سخت افزاری بیشتر شبیه به نسخه پرو خواهد بود. از جمله این مشخصات می‌توان به صفحه نمایش پیشرفته و تراشه پردازشی قدرتمند و پرچمدار اشاره کرد. این نوع استراتژی مشابه رویکرد شرکت اپل در عرضه نسخه‌های کوچک‌تر سری آیفون است.

ویوو ایکس 200 پرو مینی

یکی از ویژگی‌های جذاب و قابل توجه در مدل‌های پرو و پرو مینی استفاده از یک سنسور دوربین جدید است. این سنسور به نام LYT-818 شناخته می‌شود و توسط شرکت سونی با استفاده از فرآیند 22 نانومتری توسعه یافته است. اندازه این سنسور 1/1.28 اینچ است و انتظار می‌رود که نسبت سیگنال به نویز بالاتری را ارائه داده و همچنین مصرف برق کمتری داشته باشد. سنسور دوربین جدید می‌تواند در بهبود کیفیت عکس‌ها و فیلم‌ها نقش موثری ایفا کند و این تأثیرگذاری در شرایط نوری ضعیف محسوس‌تر خواهد بود.

علاوه بر سنسور سونی LYT-818، در نسخه‌های ویوو ایکس 200 پرو و ویوو ایکس 200 پرو مینی از سنسورهای دوربین دیگری نیز استفاده خواهد شد. بر اساس گزارش‌ها، در این گوشی‌ها از سنسورهای سونی IMX882 و سامسونگ ایزوسل HP9 برای دوربین تله‌فوتو بهره گرفته می‌شود. همچنین، سنسور IMX921 نیز در این مدل‌ها حضور خواهد داشت که امکان ثبت تصاویر با جزئیات بیشتر را فراهم می‌کند.

هنوز بسیاری از جزئیات مربوط به گوشی‌های جدید ویوو در دسترس نیست و احتمالاً در هفته‌های آینده و تا زمان برگزاری رویداد رسمی، اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد. با این حال، پیش‌بینی می‌شود که ویوو ایکس 200 پرو مینی به عنوان یک گزینه جذاب برای افرادی که به دنبال یک گوشی کوچک اما قدرتمند هستند، وارد بازار شود. مدت‌هاست که هیچ گوشی کوچک رده بالایی را در بازار گوشی‌های هوشمند ندیده‌ایم و این گوشی می‌تواند با ترکیبی از ویژگی‌های پیشرفته، طراحی کوچک و قیمت مناسب، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow