گوگل فوتوز با هوش مصنوعی جمنای به خاطرات شما جان می‌بخشد

گوگل قصد دارد با استفاده از هوش مصنوعی جمنای، به ویژگی «خاطرات» گوگل فوتوز قابلیت روایتگری اضافه کند. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا خاطرات خود را با روایتگری جذاب و مرتبط با تصاویر و ویدئوها مرور کنند. به‌گزارش تک‌ناک، گوگل فوتوز برنامه‌ای همه‌کاره برای مدیریت عکس و ویدئو است. این برنامه نه‌تنها به‌عنوان […] نوشته گوگل فوتوز با هوش مصنوعی جمنای به خاطرات شما جان می‌بخشد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۴ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
گوگل فوتوز با هوش مصنوعی جمنای به خاطرات شما جان می‌بخشد

گوگل قصد دارد با استفاده از هوش مصنوعی جمنای، به ویژگی «خاطرات» گوگل فوتوز قابلیت روایتگری اضافه کند. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا خاطرات خود را با روایتگری جذاب و مرتبط با تصاویر و ویدئوها مرور کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، گوگل فوتوز برنامه‌ای همه‌کاره برای مدیریت عکس و ویدئو است. این برنامه نه‌تنها به‌عنوان گالری پیش‌فرض بسیاری از گوشی‌ها عمل می‌کند؛ بلکه امکان پشتیبان‌گیری امن از عکس‌ها در فضای ابری و ویرایش ساده آن‌ها را فراهم می‌کند.

گوگل فوتوز اخیراً به قابلیت چرخش افقی تصاویر و ویدئوها مجهز شده است. همچنین براساس بررسی‌های اخیر، گوگل قصد دارد با بهره‌گیری از هوش مصنوعی جمنای، ویژگی «خاطرات» را ارتقا دهد و امکانات جدیدی به آن اضافه کند.

ویژگی «خاطرات» گوگل فوتوز با بهره‌گیری از قدرت هوش مصنوعی جمنای، روایتی جذاب از لحظات گذشته شما خلق می‌کند. گوگل فوتوز نسخه‌ی ۷/۱ با معرفی ویژگی خاطرات هوشمند، تجربه‌ای کاملاً جدید از مرور عکس‌ها و ویدئوها را ارائه می‌دهد.

گوگل قصد دارد با استفاده از هوش مصنوعی جمنای، به ویژگی "خاطرات" گوگل فوتوز قابلیت روایتگری اضافه کند

طبق رشته‌‌کدها، یکی از نکات برجسته‌ی مولد خاطرات مبتنی‌بر هوش مصنوعی، روایتگری جمنای خواهد بود. در‌حال‌حاضر، ویژگی خاطرات گوگل فوتوز فقط نمایش اسلایدهای عکس‌ها و ویدئوها همراه با موسیقی پس‌زمینه را ارائه می‌دهد؛ اما هیچ روایتگری ندارد.

به‌نقل از نئووین، بدون ویژگی روایتگری دیگران ممکن است نتوانند به‌خوبی ماجراجویی‌های ثبت‌شده در خاطرات را درک کنند. با افزودن روایتگری هوش مصنوعی جمنای، گویی مجدداً در آن لحظات حضور می‌یابیم. جمنای می‌تواند با تحلیل تصاویر و ویدئوها، داستان پنهان پشت هر خاطره را برای ما بازگو کند.

علاوه‌براین، گوگل ممکن است روی تقویت بخش Year in Review تمرکز کند. این بخش مروری خلاصه از عکس‌های یک سال اخیر است. با کمک هوش مصنوعی جمنای، این مرورها به روایت‌های جذابی تبدیل می‌شوند که خاطرات سال گذشته را برایتان زنده می‌کنند.

ویژگی یادشده به‌عنوان گزینه‌ای اختیاری ارائه می‌شود و کاربران می‌توانند به‌دلخواه آن را فعال یا غیرفعال کنند. بر‌اساس اطلاعات موجود، انتظار می‌رود این قابلیت جذاب در ماه دسامبر دردسترس قرار گیرد.

نوشته گوگل فوتوز با هوش مصنوعی جمنای به خاطرات شما جان می‌بخشد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow