«نوبیا زد 60 اولترا نسخه عکاسان» معرفی شد؛ گوشی به سبک دوربین‌های سنتی

قبلاً گفته بودیم که یک نسخه ویژه مخصوص عکاسان از گوشی هوشمند نوبیا زد 60 اولترا (nubia Z60 Ultra) با طراحی بازنگری‌شده و الهام گرفته از دوربین‌های سنتی در راه است، و اکنون این محصول به صورت رسمی معرفی شده است. نوبیا در بخش پشتی این نسخه که با نام Z60 Ultra Photographer Edition شناخته می‌شود، […]

۰۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 23:00
 0  0
«نوبیا زد 60 اولترا نسخه عکاسان» معرفی شد؛ گوشی به سبک دوربین‌های سنتی
نوبیا زد 60 اولترا نسخه عکاسان

قبلاً گفته بودیم که یک نسخه ویژه مخصوص عکاسان از گوشی هوشمند نوبیا زد 60 اولترا (nubia Z60 Ultra) با طراحی بازنگری‌شده و الهام گرفته از دوربین‌های سنتی در راه است، و اکنون این محصول به صورت رسمی معرفی شده است. نوبیا در بخش پشتی این نسخه که با نام Z60 Ultra Photographer Edition شناخته می‌شود، از ترکیب دو-رنگ چرم وگان و شیشه با فرآیندی خاص برای حکاکی میکرو استفاده کرده است.

از دیگر ویژگی‌های جدید این نسخه می‌توان بهبودهای مبتنی بر هوش مصنوعی در بخش عکاسی اشاره کرد؛ از جمله امکان تنظیم دقیق پردازش تصویر و قابلیت حذف اشیاء ناخواسته از عکس‌ها. نوبیا زد 60 اولترا نسخه عکاسان همچنین قابلیت‌های تولید تصاویر با هوش مصنوعی و ترجمه زبان به صورت لحظه‌ای در تماس‌ها و مکالمات حضوری را ارائه می‌دهد.

نوبیا زد 60 اولترا نسخه عکاسان

سایر مشخصات فنی این گوشی هیچ تغییری نسبت به نسخه معمولی نوبیا زد 60 اولترا ندارد. به عبارتی، همچنان شاهد یک نمایشگر امولد 6.8 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 و سیستم دوربین سه‌گانه با لرزشگیر اپتیکال هستیم که شامل لنز اصلی 50 مگاپیکسلی (35 میلی متری)، لنز پریسکوپی 64 مگاپیکسلی (85 میلی متری) و لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی (16 میلی متری) با لرزشگیر اپتیکال برای تمامی لنزها می‌باشد.

نسخه عکاسان زد 60 اولترا تنها با 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود و قیمت آن 4299 یوان چین (حدود 595 دلار آمریکا) است. در حال حاضر نوبیا برنامه‌ای برای عرضه بین‌المللی این گوشی اعلام نکرده است.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow