آغاز پیش‌ثبت‌نام الکامپ بیست و هفتم

به گزارش داتیکا به نقل از روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، کلیه علاقه‌مندان به حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ می‌توانند از روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای پیش‌ثبت‌نام اولیه به سایت نمایشگاه به نشانی elecompiran.com مراجعه کنند. پیش‌ثبت‌نام الکامپ ۲۷ تا روز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. نصر تهران... The post آغاز پیش‌ثبت‌نام الکامپ بیست و هفتم appeared first on داتیکا | اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات.

۰۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10:00
 0  1
آغاز پیش‌ثبت‌نام الکامپ بیست و هفتم

به گزارش داتیکا به نقل از روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، کلیه علاقه‌مندان به حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ می‌توانند از روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای پیش‌ثبت‌نام اولیه به سایت نمایشگاه به نشانی elecompiran.com مراجعه کنند.

پیش‌ثبت‌نام الکامپ ۲۷ تا روز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

نصر تهران اعلام کرده است: «پیش‌ثبت‌نام اولیه هیچگونه دلیلی جهت ثبت‌نام قطعی و واگذاری فضای نمایشگاهی به شرکت مربوطه نخواهد بود. بدیهی است پس از ثبت نام اولیه و تفکیک فعالیت شرکت‌های متقاضی، سالن‌های تحت پوشش نمایشگاه براساس تقسیم‌بندی موضوعی تعیین و شرکت‌ها متناسب با نوع فعالیت خود از طریق ستاد در سالن مربوطه جانمایی خواهند شد.»

همچنین انتخاب سالن و فضای هر شرکت بر عهده ستاد برگزاری است. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از متقاضیان درخواست کرده است به صورت حضوری به ستاد برگزاری مراجعه نکرده و تنها از طریق سایت و اطلاعیه‌های درج‌شده روی سایت، فرایند ثبت‌نام را طی نمایند.

همچنین می‌توانند در صورت ضرورت و جهت اخذ اطلاعات بیشتر با ستاد برگزاری تماس برقرار کنند.

در حال حاضر اکانت متقاضیان فعال نیست و پس از ثبت‌نام اولیه توسط متقاضیان اطلاعات شرکت‌های متقاضی تایید و پس از آن اکانت آن شرکت جهت ادامه فرایند پیش‌ثبت‌نام فعال می‌شود.

The post آغاز پیش‌ثبت‌نام الکامپ بیست و هفتم appeared first on داتیکا | اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow