نسل جدید آیپدها در راه است؛ نمایشگر اولد، تراشه M3 و موارد دیگر

گزارش‌های جدید و خبرهای داغ دنیای فناوری حاکی از آن هستند که اپل سرانجام پس از یک وقفه نسبتاً طولانی، در تاریخ 7 مه (18 ارديبهشت) از نسل جدید آیپدهای خود رونمایی خواهد کرد. این رویداد به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود طی آن شاهد معرفی مدل‌های جدید آیپد پرو و آیپد […]

۰۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15:00
 0  0
نسل جدید آیپدها در راه است؛ نمایشگر اولد، تراشه M3 و موارد دیگر

گزارش‌های جدید و خبرهای داغ دنیای فناوری حاکی از آن هستند که اپل سرانجام پس از یک وقفه نسبتاً طولانی، در تاریخ 7 مه (18 ارديبهشت) از نسل جدید آیپدهای خود رونمایی خواهد کرد. این رویداد به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود طی آن شاهد معرفی مدل‌های جدید آیپد پرو و آیپد ایر به همراه نسل تازه‌ای از قلم دیجیتالی «اپل پنسیل» باشیم. با دیجی رو همراه باشید.

یکی از مهم‌ترین تغییرات مورد انتظار، روی آوردن اپل به نمایشگرهای اولد (OLED) در خط تولید آیپد پرو است. بر اساس شایعات، مدل‌های جدید این سری با نمایشگرهای 11 و 13 اینچی عرضه خواهند شد. همچنین گفته می‌شود که دوربین سلفی این دستگاه‌ها تغییر مکان داده و به لبه افقی نمایشگر منتقل می‌شود تا تجربه کاربری بهتری را در حالت افقی به ارمغان بیاورد.

علاوه بر آیپد پرو، انتظار می‌رود شاهد معرفی دو مدل جدید از آیپد ایر با نمایشگرهای مینی اولد (Mini LED) و به ترتیب در ابعاد 12.9 و 10.9 اینچی باشیم. قلب تپنده این تبلت‌های قدرتمند نیز تراشه‌های نسل جدید M3 اپل خواهد بود.

رویداد اپل

این‌طور که به نظر می‌رسد، اپل برای تکمیل تجربه کار با نسل جدید آیپدها، از نسل تازه‌ای از اپل پنسیل با قابلیت تشخیص فشار (Squeeze Gesture) و یک مجیک کیبورد بازطراحی‌شده با بدنه آلومینیومی مستحکم‌تر و ترک‌پد بزرگ‌تر نیز رونمایی خواهد کرد.

در حال حاضر، این‌ها تنها اطلاعاتی هستند که از محصولات جدید اپل در اختیار داریم. اما مطمئناً با نزدیک شدن به زمان برگزاری رویداد اختصاصی این شرکت، قطعاً اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات فنی دقیق، قیمت‌گذاری و زمان عرضه‌ آن‌ها به بازار منتشر خواهد شد. اما آنچه که تاکنون مشخص شده، نویدبخش یک نسل جدید و هیجان انگیز از آیپدها با نمایشگرهای باکیفیت‌تر، پردازنده‌های قدرتمندتر و لوازم جانبی کاربردی‌تر است.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow