پوکو پد تأییدیه‌های لازم را دریافت کرد؛ تبلتی آشنا با نامی متفاوت!

کمپانی چینی شیائومی یکی از غول‌های دنیای فناوری و از برترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در سطح جهان است که برندهای مختلفی را برای عرضه محصولات خود استفاده می‌کند. پوکو (Poco) و ردمی (Redmi) از جمله این برندها هستند که در زمینه گوشی‌های هوشمند فعالیت دارند. در حالی که ردمی پیش از این تبلت‌های موفقی را […]

۰۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22:00
 0  0
پوکو پد تأییدیه‌های لازم را دریافت کرد؛ تبلتی آشنا با نامی متفاوت!

کمپانی چینی شیائومی یکی از غول‌های دنیای فناوری و از برترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در سطح جهان است که برندهای مختلفی را برای عرضه محصولات خود استفاده می‌کند. پوکو (Poco) و ردمی (Redmi) از جمله این برندها هستند که در زمینه گوشی‌های هوشمند فعالیت دارند. در حالی که ردمی پیش از این تبلت‌های موفقی را به بازار عرضه کرده، تاکنون خبری از تبلت پوکو نبوده است. اما به نظر می‌رسد این انتظار به زودی به پایان خواهد رسید. با دیجی رو همراه باشید.

اخیرا تبلتی از پوکو با نام ساده پوکو پد (Poco Pad) موفق به دریافت مجوز FCC شده است. این تبلت همچنین در پایگاه داده تخصصی دوربین با نام Camera FV-5 نیز دیده شده است. با وجود این اطلاعات اندک، می‌توانیم نگاهی اجمالی و اولیه به مشخصات پوکو پد داشته باشیم.

طبق شواهد، تبلت جدید پوکو با نام پوکو پد روانه بازار خواهد شد و شماره مدل آن برای بازارهای جهانی 2405CPCFBG خواهد بود. سیستم عامل این تبلت احتمالاً اندروید 14 است که با رابط کاربری اختصاصی شیائومی به نام HyperOS 1.0 همراه خواهد شد. پشتیبانی از وای-فای 6 و وجود یک شارژر 33 وات در جعبه دستگاه، نشان دهنده قابلیت شارژ سریع سیمی با همین توان است.

ردمی پد پرو
ردمی پد پرو

اما نکته جالب توجه اینجاست که لیست FCC تایید می‌کند پوکو پد در واقع همان ردمی پد پرو (Redmi Pad Pro) است که پیش از این معرفی شده بود. این موضوع نشان می‌دهد که شیائومی بار دیگر اقدام به تغییر نام یک محصول ردمی به پوکو کرده است. پایگاه داده Camera FV-5 نیز این ادعا را تایید کرده و مشخصات دوربین هر دو تبلت را مشابه (دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی) ارزیابی است.

ردمی پد پرو از یک صفحه نمایش 12.1 اینچی LCD با رزولوشن 1600 در 2560 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بهره می‌برد. پردازنده این تبلت از نوع میان‌رده اسنپدراگون 7 اس نسل 2 است که با 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است. باتری قدرتمند 10000 میلی آمپر ساعتی ردمی پد پرو نیز از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می‌کند. با توجه به شباهت کامل این مشخصات با اطلاعات فاش شده از پوکو پد، می‌توان انتظار داشت که تبلت جدید پوکو نیز با همین سخت افزار در آینده‌ای نزدیک به بازارهای جهانی عرضه شود.

هنوز تاریخ عرضه دقیق پوکو پد و همچنین قیمت آن مشخص نیست. با این حال، با توجه به سابقه پوکو در عرضه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب، می‌توان انتظار داشت که این تبلت نیز گزینه‌ای جذاب و مقرون به صرفه برای کاربرانی با نیازهای مالتی‌مدیا و سرگرمی باشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow