آخرین وضعیت رفع فیلترینگ از زبان وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: درباره بحث فیلترینگ باید گفت محور این کار شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی است اما سلسله جلساتی برگزار شده و امروز هم جلسه‌ای در این زمینه داریم. وزیر ارتباطات در پاسخ به سوالی درباره اقداماتی که برای بهبود کیفیت اینترنت در دستور کار قرار دارد، …

۰۱ مهر , ۱۴۰۳ - 18:00
 0  2
آخرین وضعیت رفع فیلترینگ از زبان وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: درباره بحث فیلترینگ باید گفت محور این کار شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی است اما سلسله جلساتی برگزار شده و امروز هم جلسه‌ای در این زمینه داریم.

وزیر ارتباطات در پاسخ به سوالی درباره اقداماتی که برای بهبود کیفیت اینترنت در دستور کار قرار دارد، گفت: در بحث‌ ارتباطات ما قائل به افزایش کیفیت هستیم. ما یک تیمی را برای این موضوع تشکیل دادیم که در حال بررسی ابعاد مختلف هستند. تعدادی از گلوگاه‌های مهم حوزه ارتباطات کشور به ویژه در بخش‌های بین استانی شناسایی شده که تقویت آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان تأکید کرد: امیدواریم با تقویت زیرساخت‌ها، مردم احساس کنند که کیفیت ارتباطات بهبود یافته است. این اقدامات به صورت گام‌به‌گام پیش‌می‌رود و از همکارانم درخواست کرده‌ام این مسئله را پیگیری کنند.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow