آرخام اینتلیجنس صرافی رمزارزی راه‌اندازی می‌کند

آٰرخام اینتلیجنس، پلتفرم فعال در حوزه تجریه‌وتحلیل رمزارزها قرار است به‌زودی با هدف رقابت با بایننس، صرافی رمزارزی برای تسهیل مبادلات ابزارهای مشتقه راه‌اندازی کند. به‌گزارش تک‌ناک، اخباری که از گوشه و کنار شنیده می‌شود، حاکی از آن است که آرخام در حال کار روی پلتفرمی برای دادوستد قراردادهای آپشن (اختیار معامله) است. از قرار […] نوشته آرخام اینتلیجنس صرافی رمزارزی راه‌اندازی می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۲ مهر , ۱۴۰۳ - 00:00
 0  1
آرخام اینتلیجنس صرافی رمزارزی راه‌اندازی می‌کند

آٰرخام اینتلیجنس، پلتفرم فعال در حوزه تجریه‌وتحلیل رمزارزها قرار است به‌زودی با هدف رقابت با بایننس، صرافی رمزارزی برای تسهیل مبادلات ابزارهای مشتقه راه‌اندازی کند.

به‌گزارش تک‌ناک، اخباری که از گوشه و کنار شنیده می‌شود، حاکی از آن است که آرخام در حال کار روی پلتفرمی برای دادوستد قراردادهای آپشن (اختیار معامله) است. از قرار معلوم، شرکت‌های پرآوازه‌ای همچون اوپن‌ای‌آی و سم آلتمن، بنیان‌گذار سرشناس این مجموعه ازجمله سرمایه‌گذاران پروژه تازه آرخام هستند.

به‌نقل از کریپتودنس، پلتفرم معاملات آپشن آرخام قرار است در منطقه آزاد تجاری جمهوری دومینیکن ثبت و راه‌اندازی شود تا به مشتریان غیرآمریکایی خدمات‌دهی کند.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که سهم بایننس از معاملات آپشن طی چهار سال گذشته به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

آن‌طور که پیداست، آرخام هم‌اکنون در حال توسعه زیرساخت‌ها و فناوری‌های بنیادی برای راه‌اندازی پلتفرم مبادلاتی خود است. این شرکت در تلاش است تا با رایزنی با سرمایه‌گذاران خاورمیانه‌ای دست‌کم ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه جذب کند.

ناگفته نماند که آرخام اینتلیجنس در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد و هم‌اکنون بیش از ۸۸۰ هزار کاربر فعال در اختیار دارد. این پلتفرم می‌خواهد از این پایگاه کاربری برای رونق‌ صرافی رمزارزی خود استفاده کند.

نوشته آرخام اینتلیجنس صرافی رمزارزی راه‌اندازی می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow