آزادسازی یک‌میلیارد واحد ریپل و احتمال افت قیمت آن

بنیاد ریپل، توسعه‌دهنده‌ی اصلی دفترکل XRP، اعلام کرد که در اول سپتامبر دست به آزادسازی یک‌میلیارد توکن XRP از خزانه‌ی خود می‌زند. به‌گزارش تک‌ناک، ریپل در راستای برنامه‌ی ماهانه‌ی توزیع توکن XRP قرار است فردا یک‌میلیارد واحد از این توکن را در بازار آزاد بفروشد. با قیمت‌های کنونی ارزش این توکن‌ها به ۵۷۰ میلیون دلار... نوشته آزادسازی یک‌میلیارد واحد ریپل و احتمال افت قیمت آن اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 06:59
 0  5
آزادسازی یک‌میلیارد واحد ریپل و احتمال افت قیمت آن

بنیاد ریپل، توسعه‌دهنده‌ی اصلی دفترکل XRP، اعلام کرد که در اول سپتامبر دست به آزادسازی یک‌میلیارد توکن XRP از خزانه‌ی خود می‌زند.

به‌گزارش تک‌ناک، ریپل در راستای برنامه‌ی ماهانه‌ی توزیع توکن XRP قرار است فردا یک‌میلیارد واحد از این توکن را در بازار آزاد بفروشد. با قیمت‌های کنونی ارزش این توکن‌ها به ۵۷۰ میلیون دلار می‌رسد.

به‌نقل از فین‌بولد، داده‌های برگرفته از پلتفرم XRPScan نشان می‌دهد که دو خزانه‌ی بنیاد Ripple در قالب‌ نام‌های «ریپل ۲۴» و «ریپل ۲۵» طی روز آتی، به‌ترتیب ۵۰۰ و ۲۰۰ و ۳۰۰ میلیون واحد توکن XRP را آزاد می‌کنند.

گفتنی است که از می ۲۰۲۴ به این سو، XRP از دو خزانه‌ی یادشده برای آزادسازی ماهانه‌ی توکن‌های خود استفاده کرده است. این بنیاد پیش‌تر از دو خزانه‌ی «ریپل ۲۲» و «ریپل ۲۳» بهره می‌برده است.

آزادسازی توکن ریپل

پیش‌‌ازاین و در اول آگوست، Ripple در اقدام مشابهی دست به آزادسازی یک‌میلیارد واحد توکن XRP به‌ارزش تقریبی ۶۰۰ میلیون دلار زده بود. هم‌اکنون و در لحظه‌ی نگارش این مقاله، هر واحد XRP در محدوده‌ی قیمتی ۰/۵۷ دلار دادوستد می‌شود که درمقایسه‌با سال گذشته، افتی ۹/۴ درصدی را نشان می‌دهد. از اول ژانویه نیز ریپل بیش از ۲ میلیارد توکن XRP را از حساب خزانه‌ی خود برداشته و در بازار آزاد فروخته است.

گفتنی است که در نیمی از موارد، آزادسازی Ripple به افت قیمت آن در بازار دامن زده است. اگر دستی بر دادوستد یا نگه‌داری رمزارز XRP دارید، بهتر است جزئيات مربوط به آزادسازی توکن‌های آن را با دقت دنبال کنید. افزایش عرضه دست‌کم روی کاغذ به افت قیمت دارایی‌ها می‌انجامد. بااین‌حال، احتمال دارد با سنگین‌تر‌شدن کفه‌ی تقاضا، رشد قیمت دارایی را نیز در پی داشته باشد.

نوشته آزادسازی یک‌میلیارد واحد ریپل و احتمال افت قیمت آن اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow