آغاز پرابهام تولید قطعات گوشی گلکسی S25 اولترا سامسونگ

به گزارش منابع خبری، تولید قطعات گلکسی S25 اولترا، پرچمدار آینده سامسونگ آغاز شده است، اما بر اساس شایعات احتمال دارد در زمینه فناوری نمایشگر از رقبای خود عقب بماند. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، سه منبع معتبر ادعا کرده‌اند که فناوری نمایشگر گلکسی S25 اولترا به اندازه فناوری نمایشگر آیفون‌های جدید اپل پیشرفته نخواهد […] نوشته آغاز پرابهام تولید قطعات گوشی گلکسی S25 اولترا سامسونگ اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۵ آبان , ۱۴۰۳ - 14:00
 0  1
آغاز پرابهام تولید قطعات گوشی گلکسی S25 اولترا سامسونگ

به گزارش منابع خبری، تولید قطعات گلکسی S25 اولترا، پرچمدار آینده سامسونگ آغاز شده است، اما بر اساس شایعات احتمال دارد در زمینه فناوری نمایشگر از رقبای خود عقب بماند.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، سه منبع معتبر ادعا کرده‌اند که فناوری نمایشگر گلکسی S25 اولترا به اندازه فناوری نمایشگر آیفون‌های جدید اپل پیشرفته نخواهد بود.

این در حالی است که برخی دیگر از منابع، از جمله روس یونگ، تحلیلگر نمایشگر معتقد هستند که سامسونگ از همان ماده نمایشگر نسل قبلی در این گوشی استفاده خواهد کرد تا هزینه‌ها را کاهش دهد.

شب گذشته، رولاند کوانت، افشاگر  معروف، گزارش داد که تأمین‌کنندگان سامسونگ شروع به تولید قطعات سری گلکسی S25 کرده‌اند. گفته می‌شود که تولید قطعات خانواده گلکسی S24 از نوامبر سال گذشته شروع شده بود، بنابراین به نظر می‌رسد که سامسونگ جلوتر از برنامه عمل کرده باشد، اما هنوز مشخص نیست که آیا این به معنای برنامه‌ریزی برای عرضه زودهنگام است یا خیر.

این شایعه به سرعت توسط پستی از آیس یونیورس تأیید شد که اعلام کرده بود صفحه‌نمایش گلکسی S25 اولترا در زمینه‌های زیادی از جمله روشنایی، زاویه دید و دقت رنگ، نسبت به گلکسی S24 اولترا بهبود یافته است.

با وجود این، بهبود قابل توجه در کیفیت تصویر برخی نمونه‌های اولیه، برخی از کارشناسان را به این باور رسانده است که سامسونگ امکان دارد از ماده جدید M14، مشابه آنچه در آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس استفاده می‌شود، در گلکسی S25 اولترا بهره ببرد.

هرچند منابع دیگری با این ادعا موافق نیستند. روس یونگ، تحلیلگر نمایشگر و جوكانلوسریو ادعا می‌کنند که گلکسی S25 اولترا از همان ماده M13 استفاده خواهد کرد که در گلکسی S24 اولترا نیز به کار رفته بود. به نظر می‌رسد که سامسونگ برای کنترل هزینه‌ها، تصمیم گرفته است به ماده نسل قبلی پایبند بماند.

تولید قطعات گلکسی S25 اولترا با ابهام در فناوری نمایشگر آغاز شد

یونگ توضیح می‌دهد که گوشی‌های هوشمند مجهز به هوش مصنوعی به دلیل نیاز به تراشه‌های قدرتمندتر، حافظه و ذخیره‌سازی بیشتر، نسبت به دستگاه‌های فاقد هوش مصنوعی گران‌تر هستند. به همین منظور، برخی از تولیدکنندگان برای جبران این افزایش هزینه، در فناوری نمایشگر صرفه‌جویی می‌کنند.

پنل OLED M14، بالاترین عملکرد را در میان محصولات سامسونگ دارد و نه تنها از نظر روشنایی بلکه از نظر طول عمر نیز نسبت به نسل‌های قبلی برتر است.

علاوه بر این، رسانه کره‌ای ET News نیز گزارش می‌دهد که سری گلکسی S25 همچنان از مجموعه مواد آلی M13 استفاده خواهد کرد. این نشریه با استناد به اطلاعاتی از منابع داخلی، اعلام کرده که سامسونگ تولید نمایشگرهای سری گلکسی S25 را آغاز کرده است.

گفته می‌شود که اندازه نمایشگرهای این سری مشابه با نسل قبلی است. مدل پایه دارای صفحه نمایش ۶.۱۶ اینچی، مدل پلاس ۶.۶۶ اینچی و مدل اولترا ۶.۸۶ اینچی خواهد بود.

با وجود اینکه برخی کاربران از استفاده نشدن بهترین فناوری نمایشگر سامسونگ در گلکسی S25 اولترا ناامید شوند، این رویه در صنعت موبایل به یک الگوی ثابت تبدیل شده است.

به طور معمول، آیفون‌ها از پنل‌های OLED با شماره زوج و سامسونگ و سایر تولیدکنندگان چینی از پنل‌های OLED با شماره فرد استفاده می‌کنند. هر نسل از این مواد برای دو سال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در نهایت، باید منتظر ماند و دید که آیا شایعات مبنی بر عقب‌ماندگی فناوری نمایشگر گلکسی S25 اولترا صحت دارد یا خیر.

نوشته آغاز پرابهام تولید قطعات گوشی گلکسی S25 اولترا سامسونگ اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow