آنر X5b پیش از رونمایی رسمی در کنسول گوگل پلی ظاهر شد

شرکت آنر در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید است که امروز توسط کنسول گوگل پلی فاش شده است. این گوشی با نام آنر X5b شناخته می‌شود و انتظار می‌رود که به زودی به صورت رسمی معرفی و عرضه شود، زیرا اکنون در کنسول گوگل پلی لیست شده است. خوشبختانه، این لیست اطلاعاتی […]

۲۱ مهر , ۱۴۰۳ - 02:00
 0  4
آنر X5b پیش از رونمایی رسمی در کنسول گوگل پلی ظاهر شد

شرکت آنر در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید است که امروز توسط کنسول گوگل پلی فاش شده است. این گوشی با نام آنر X5b شناخته می‌شود و انتظار می‌رود که به زودی به صورت رسمی معرفی و عرضه شود، زیرا اکنون در کنسول گوگل پلی لیست شده است. خوشبختانه، این لیست اطلاعاتی درباره مشخصات فنی گوشی ارائه می‌دهد و همچنین تصویری از آن را منتشر کرده است. با ما در دیجی رو همراه باشید.

گوشی آنر X5b با شماره مدل GFY-LX2P عرضه می‌شود و دارای یک بریدگی قطره‌ای شکل در قسمت بالایی صفحه نمایش است. همچنین، این گوشی دارای حاشیه‌های ضخیم در اطراف نمایشگر خود می‌باشد که حاشیه پایینی (یا چانه گوشی) از بقیه حاشیه‌ها ضخیم‌تر به نظر می‌رسد.

آنر X5b

این دستگاه از تراشه مدیاتک هلیو G36 بهره می‌برد و دارای 4 گیگابایت حافظه رم است که نشان دهنده قدرت مناسب برای انجام وظایف روزمره است، هر چند که نمی‌توان انتظار عملکرد بسیار قدرتمندی از آن داشت. همچنین، گوشی از اندروید 14 به صورت پیش فرض استفاده می‌کند که به کاربران جدیدترین امکانات و ویژگی‌های نرم افزاری سیستم عامل گوگل را ارائه می‌دهد.

صفحه نمایش آنر X5b دارای رزولوشن 720 در 1620 پیکسل است، اگر چه تکنولوژی مورد استفاده برای این صفحه هنوز مشخص نیست. با توجه به مشخصات عمومی گوشی و قیمت احتمالی آن، می‌توان فرض کرد که این نمایشگر از نوع LCD باشد، هر چند این موضوع به صورت قطعی تأیید نشده است.

قابل ذکر است که آنر چندی پیش، در ماه ژوئن، مدل X6b را با طراحی بسیار مشابه به آنر X5b عرضه کرد. گوشی آنر X6b دارای تراشه مدیاتک هلیو G85 است، در حالی که آنر X5b با تراشه‌ای رده پایین‌تر یعنی هلیو G36 ارائه می‌شود. همان‌طور که نام‌گذاری گوشی‌ها نشان می‌دهد، آنر X5b به عنوان یک مدل با مشخصات فنی کمی پایین‌تر در مقایسه با X6b در نظر گرفته شده و احتمالاً قیمت مناسب‌تری نیز خواهد داشت.

آنر X5b

در نهایت، لیست کنسول گوگل پلی علاوه بر ارائه مشخصات کلی این دستگاه، این موضوع را روشن می‌کند که آنر X5b به زودی به بازار عرضه خواهد شد. از آنجا که این گوشی در لیست گوگل پلی ظاهر شده است، احتمالاً فاصله‌ای تا عرضه رسمی آن باقی نمانده و طرفداران گوشی‌های اقتصادی می‌توانند به زودی شاهد معرفی و عرضه این مدل جذاب باشند.

به طور کلی، آنر X5b با توجه به مشخصات فنی و تراشه میان‌رده هلیو G36 و 4 گیگابایت حافظه رم، احتمالاً به عنوان یک گوشی هوشمند اقتصادی مناسب برای کاربرانی که به دنبال یک دستگاه ساده و کاربردی هستند، معرفی خواهد شد. همچنین، با عرضه این دستگاه، آنر تنوع بیشتری به خط تولید خود می‌دهد و کاربران می‌توانند بسته به نیازهای خود از بین مدل‌های مختلف انتخاب کنند.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow